Gå til innhold

Åpent forum...for alle!!!!!!?

Anbefalte innlegg

Skulle tro det,at åpent forum er for alle,det ligger jo i setningen...det tror jeg det er også...for alle.

Dette er vel en plass der man kan si sin mening,og råde andre utifra sine erfaringer og fra sitt ståsted.

Tror på ingen måte at alt jeg sier er riktig,men vil gjerne få lov til å si hva jeg tror og mener om ting.

Det er jo ytringsfrihet her i landet.Sikkert mangen som ikke har fått med seg denne lille"debatten"i det hele tatt.

Grunnen til at jeg tror på mere alternative løsninger,er at jeg har sett mye og opplevd mye selv, i psykiatrien som ikke har vært så bra.

Det er en lang historie....

Iallefall vil bare at folk skal vite at det finnes andre tenkemåter enn A4.psykiatrien.

Og det finnes også andre måter å løse problemer på enn piller,det er viktig å vite.

Det er jo ofte det man får tilbud om når man har psykiske problemer....piller.

Det er som om de "gjetter"seg frem til en diagnose.Men når det gjelder fysiske sykdommer er ting mere konkret.

Har ikke så mye tro på systemet som det er i dag,alle ser vel at det ikke fungere som det skal.Det er derfor jeg tenker....hvis man bare kunne slippe til healere,mediumer..osv,da kunne alle ha samarbeidet.

Føler jeg har fått mere hjelp av alternativ.med enn noe annet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210294-%C3%A5pent-forumfor-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

Jeg synes godt du kan skrive her. Noe er vi uenige om, og andre ting er vi enige om.

Uansett så er forumet for alle. Ulike syn på fenomener er sunnt tror jeg.

Ha en fin kveld

Hei igjen.

Takk for det!

Enig med deg i det.

Ha en fin kveld du også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...