Gå til innhold

Kommunal Leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bor eller har bodd i en Kommunal Leilighet?

Det er mulig etter nyttår at jeg kansje skal flytte inn i en, men jeg er litt engstelig for det.

Ser for meg en nedbrutt leiegår hvor masse "raringer" bor. Og at de alle kommer til og plage/herse med meg på enellerannen måte.

Er disse kommunale leilighetene sammlet et sted, sånn at alle i nabolaget vet at "der bor alle taperne". Eller er de spredt sånn at jeg kansje havner i et helt vanlig strøk sammen med helt "friske" folk som ikke vet at det er en kommunal leilighet?

Har dere noen gode/dårlig erfaringer?

Skrevet

Vet at det er kommunale leiligheter her i borettslaget iallefall.......og det er et helt vanlig borettslag...fult av unger, voksne...og noen gamle..:-)

Har så vidt tittet innom den kommunale leiligheten i blokka her....og den så helt grei ut..sånn standarsmessig....foresten...når jeg tenker etter, så var den ikke sååå fin.....kanskje sånn litt under midten standarsmessig..

Og tror de fleste vet hvilken leiligheter det er snakk om....

:-)

Lykke til med leiligheten foresten..:-)

Skrevet

Jeg vet at vi har kommunale leiligheter i borettslaget her men jeg vet bare vilke som er kommunale i denne etasjen og det fordi de som bor der har fortalt det sjøl.

Noen kommunale leiligheter er i vanlige borettslag, andre er et hel blokk med bare kommunale leiligheter. Tror jeg ville prøvd å holde meg vekk fra dem.

Skrevet

Vel, jeg har bodd i en. Den var i et vanlig boligområde. Tror nok de fleste naboene viste at den var eiet av kommunen, men samme hvem en leier av vel...

Tror det er mest i de byer at en finner hele blokker med slike leiligheter.

Uansett spør på boligkontoret, eller hvem det nå er som har med tildeling leilighetene i din kommune, der vil du få svar på det du lurer på.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Jeg bor i en kommunal leilighet. Den ligger midt i et boretslag. Jeg regner med at de fleste som har bodd her en stund er klar over at jeg leier av kommunen. Det plager meg ikke. Og jeg tror ikke det plager naboene mine heller.

Leiligheten er helt ok, med vanlig husbankstandard. Det syns jeg er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...