Gå til innhold

herregud,jeg holder på å bli voksen

Anbefalte innlegg

Gjest vinterdugg
Skrevet

Jeg er i ferd med å bli voksen. Men det er jo en grusom ting å bli.

1. Aldri vil noen vite hvem jeg egentlig er.

2. Verden kryr av onde mennesker.

3. Jeg betyr egentlig veldig lite.

4. Å være voksen innebærer at man begynner å leke igjen, stadiet i mellom barn og voksen er tiden man er fri. Nå er det voksenleken som gjelder, og den er ikke morsom i det hele tatt.

5. Jeg skal dø en dag. Før var dette et tomt uttrykk, men nå føler og vet jeg hva det innebærer.

6. Det er ikke sikkert at livet mitt noengang vil begynne. Til nå nylig har jeg ventet på dette, men en gryende mistanke har skutt opp av jorden om at dette er mitt liv, det kan bli noen grader varmere, men aldri en sol.

7. For i det hele tatt å kunne lære kunsten å leve, må jeg ta inn over meg alt jeg har tapt og alt jeg har mistet.

Jeg er nødt til å innse, at til slutt, har jeg mistet alt.

Skrevet

Ikke se så svart på det, det er ikke så fælt å bli voksen. Man blir mye mer nyansert i tankegangen, og klarer å takle ting på andre ( bedre?) måter.

Lykke til!

Gjest vinterdugg
Skrevet

Ikke se så svart på det, det er ikke så fælt å bli voksen. Man blir mye mer nyansert i tankegangen, og klarer å takle ting på andre ( bedre?) måter.

Lykke til!

Du har rett : )

virituell juleklem fra meg : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...