Gå til innhold

Nedtur psykisk ved PMS

Anbefalte innlegg

Gjest CollArgåll

Er det noen andre der ute som i dagene før mensen merker stor endring i psyken? Jeg synes det er skremmende hva som skjer med meg. Selvfølelsen faller til et minimum og selvforakten tar bolig nesten til det ekstreme. Dette varer i 4 - 5 dager og når selve mensen kommer går det gradvis over og jeg blir som før. Np som jeg er voksen vet jeg jo at det jeg føler i denne perioden ikke er "sant", men det føles så virkelig at det er skikkelig skremmende. Det hemmer meg på jobb og i kontakt med folk jeg ikke kjenner så godt. Jeg blir helt irrasjonell og det er som om angsten ligger på lur. Jeg føler virkelig det er som om ingen liker meg og at alle synes jeg er en dritt. Anyone else out there???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210322-nedtur-psykisk-ved-pms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Premenstruell er jeg ja

Jeg var hos legen for akkurat dette i går.Jeg fortalte om mine skikkelige nedturer dagene før mens( 4-5-6- dager).Legen sa at det ikke var noe å gjøre med.

Jeg blir redd meg selv.ungene blir redd meg.Jeg tåler ingen , og jeg banner, skriker og knuser det som måtte ligge i veien for meg.Har brukt antidepresivia en stund og det hjalp ! Men ha rsluttet og jeg er tilbake til normalen.Og jeg ane rikke hva jeg skal hjøre.

ja!!!!

Føler meg som et virkelig stort null her nå. Ingen liker meg, alle synes jeg er en pest og en plage. Jeg får ingenting til.

Tåler ikke noe kritikk overhodet, da har jeg en stor klump i halsen

Men får jeg først mensen da innser jeg hvor paranoid jeg egentlig har vært

Men jeg har det ihvertfall en uke, kanskje 10 dager før mensen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...