Gå til innhold

Skjelver og gråter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør som akba. Sett deg små mål, selv om de virker uoverkommelige. Du må bygge deg opp, prøve i allefall.

Samtidig, det er viktig å få ut følelser, bare ikke la følelsene ta helt over livet ditt.

Prøv å ta litt kontroll. Avled deg selv med noe annet en stund på dagen, slik at kroppen din får en hvilepause fra det triste.

Gjest svaksterk

Kjære deg. Jeg kan kjenne meg igjen fra noen år tilbake.

Hold ut, og vit at det blir bedre. Bare hold ut.

De andre tingene du ikke får gjort kan sikkert vente. Du trenger ikke dunke deg selv i hodet fordi du ikke får gjort det. Ting kan vente.

Får du hjelp? Den tiden jeg hadde det sånn var det terapien jeg levde for. Da fikk jeg to av og til tre timer uken. Det hjalp meg. Og så begynnte jeg å skrive. Skrev alt jeg tenkte på. Sånn gikk tiden.

Håper du får det bedre snart.

Uff,du har det nok ikke greit for tiden nei.Håper at du har noen å prate med og ikke er alene om det.Har hatt det sånn jeg også i perioder,da tok jeg vival for å stoppe følelsene som overveldet meg.Gjør jo det nå osgå for å klare hverdagen,må bare...det er jo jul snart og alt.Men piller er nok ikke rett å bruke som løsning,ikke over tid,man kan jo bli avhengig,Men virker som du trenger noe nå,iallefall til julen er over.

Lykke til!!!!!!

Annonse

jeg vet ikke helt hva det er du sliter med. vet ikke om du har kontakt med hjelpeapparatet heller.

Men ikke ta på deg for mye. Om du klarer en bitte liten ting så vær glad for det.Kanskje du setter litt for store krav til hva du mener du bør mestre nå i forhold til de problemene du har?

prøv å slapp av, Får du gjort noe er det fint, om du ikke får gjort noe så er det ingen krise heller.

Nå må du ta vare på deg selv. er det noe du liker å gjøre som du kan gjøre nå? Ringe noen, høre på fin musikk se en DVD etc?

Jula er en tøff tid. Pass på å sette av nok tid til deg selv nå

sender trøsteklem

Kanskje du skal tillate deg selv å være uendelig trist og godta at slik er det noen dager. Noen ganger kan det hjelpe å ikke forsøke å bekjempe tristheten.

Merker at jeg får lyst til å trøste deg, så tristheten din er sannsynligvis sterk om dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...