Gå til innhold

Hjelp til selvhjelp-bok

Anbefalte innlegg

Gjest På bunn for tida

Er det noen som vet hvor jeg kan bestille en bok om å det å få bedre selvbilde/selvtillit? Evt. en tittel på en bok?

Har så mange dårlige tanker om meg selv, enda jeg vet at de ikke er berettiget... Føler at jeg ødelegger forholdet til de rundt meg ved å være sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210458-hjelp-til-selvhjelp-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan anbefale boka, "Kunsten å lede seg selv" av Randi B. Noyes.

Innholdet i denne boka er lagt ut på på internett som din personlige e-coach. Nyttig og rett på sak. Slå opp på Randi B. Noyes. Jeg har brukt det selv, og synes det er et bra konsept.

Har lest boken til Randi.B.N.

Den var veldig bra,skrev et brev til henne etter å ha lest den..fikk sjokk da hun ringte til meg,hun var veldig kjekk og kom med gode råd.

Ellers vet jeg om en bok som kan få ting på plass på mangen måter,det er en "jobbebok"...veldig bra for de som vil lære om seg selv og andre og utvikle seg selv.

Den heter:Fra healing til helhet-gjennombrudd til nytt liv,av Audhild Karlsen.

Hun holder også forskjellige kurs.Nettsiden hennes heter www.fireelementer.info.

Gjest ønsker link hvis det finnes

Jeg kan anbefale boka, "Kunsten å lede seg selv" av Randi B. Noyes.

Innholdet i denne boka er lagt ut på på internett som din personlige e-coach. Nyttig og rett på sak. Slå opp på Randi B. Noyes. Jeg har brukt det selv, og synes det er et bra konsept.

"Innholdet i denne boka er lagt ut på på internett som din personlige e-coach."

Har du nettadressen til den?

Annonse

leste en bok for mange år siden som het "Du-en vinner" Det er en amerikansk bok og er også preget av at den er skrevet i USA

Boka har mange svakheter, blant annet synes jeg skillet hun trekker mellom vinnere og tapere er ganske så drøyt. Men hvis du klarer å heve deg over det og heller se litt på eksemplene så kan det være til hjelp

Synes det var mange gode ideer og tanker der.

men vær kritisk. Ingen selvhjelpsbok er perfekt. Man må bruke sunn fornuft og trekke ut det man tror har relevans for en selv

Gjest På bunn for tida

leste en bok for mange år siden som het "Du-en vinner" Det er en amerikansk bok og er også preget av at den er skrevet i USA

Boka har mange svakheter, blant annet synes jeg skillet hun trekker mellom vinnere og tapere er ganske så drøyt. Men hvis du klarer å heve deg over det og heller se litt på eksemplene så kan det være til hjelp

Synes det var mange gode ideer og tanker der.

men vær kritisk. Ingen selvhjelpsbok er perfekt. Man må bruke sunn fornuft og trekke ut det man tror har relevans for en selv

takk for svar, alle sammen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...