Gjest liede Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 ..og det eneste man ønsker seg en man kan si det til. Og køene i helsevesenet er evig lange. Og man ikke har kuttet seg på 3 år. Men har gjort det nå. Da skriver man et innlegg her. Og kanskje føler man seg litt bedre. Tester. 0 Siter
Maggi Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg fikk vondt langt inn i sjelen av å lese innlegget ditt. Jeg håper du får hjelp igjen og styrer tilbake i det gode sporet du har vært i.. Medfølende klem fra 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja, det er et helvete. Inntil du får hjelp må du gripe fatt i de du har rundt deg og om du er en av dem som ikke har så mange rundt seg..så skriv mer her. Forsøk å sett ord på det du føler og hva som er vanskelig for deg. Jeg kan desverre ikke gi deg noe som kan hjelpe, -men jeg skal love deg at jeg leser ordene dine. hold ut. gode tanker 0 Siter
Gjest koma Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hei liede. Synes det var bra du fant veien hit ihvertfall! Mye smartere og mer konstruktivt det enn å kutte seg. Kjempefrustrerende med helsekøer. Håper du får hjelp snart!! I mellomtida må du gjerne skrive mer her, som også thinkerbell sier. En trøsteklem til deg fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.