Gå til innhold

Tvinges til å gå til psykolog?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg neppe han kan, hvis du ikker er en fare for deg selv og andre - som du sikkert ikke er.

men hva taper du på å gi det en sjangse - gå noen få ganger hos den nye psykologen? Det er vel en grunn til at han anbefaler det - for å hjelpe? Å gå til psykolog kan jo være det du trenger, selv om det ikke føles slik nå, og selv om du kanskje har prøvd før og det ikke har vært en positiv opplevelse.

Jeg synes det å gå til psykolog er en ren luksus! Et menneske som bare er der for å hjelpe meg og som bare hører på meg en hel time!

Ingen kan tvinge deg til å gå til psykolog.Og det er du som kjenner deg best,kan være like nyttig om ikke mere å prate med en venn.Hos psykologer blir man ofte sykeligjort og føler seg underdanig.Men for all del,hvis legen maser så prøv en time da.Det er ikke skummelt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...