Gå til innhold

musikeren/knarp

Anbefalte innlegg

Gjest vinterdugg

"Men det er ufint av enkelte å gjentatte ganger rotte seg sammen på en så tynt grunnlag."

-Det er jo eksakt det vi ikke gjør. Jeg ser ikke et eneste innlegg i denne tråden som er hverken usakelig eller uvennlig. Jeg er fullt overbevist om at "bry" er et særdeles oppegående menneske som vil ta det til seg og tenke igjennom, og velge å bli værende her. Det er konstruktive tilbakmeldinger som er gitt og ikke på noen måte ment som angrep. Når bry forstår det, burde du også kunne klare det.

Jeg håper for all del ikke dette forumet blir delt opp, til et bruker forum/og et psykiater forum. Dette forumet har sin styrke i den herlige blandingen av Nhd`s gode svar og brukerenes egne meninger/syn og erfaringer.

Å dele opp forumet i et psykiater forum og et psykolog forum ser jeg på som noe forbannet fjas. Nhd svarer på langt mer enn de vanlige medikamentelle spørsmålene, men det blir av mange oversett. Det er heller ikke like enkelt å få tak i fagpersoner som det du åpenbart tror. Nhd blir lønnet for et visst antall innlegg i uken (tror jeg), og ærlig talt -dette er ingen jobb mange behandlere trakter etter.

ville bare kommentere noe du skrev thinkerbell. Det er antakelig veldig enkelt å skaffe fagfolk til denne jobben. Svare på noen spørsmål daglig, man sjekker e-posten sin daglig, gjør man ikke?

Fortsetter under...

var det paracetamol svaret til en som var redd hun hadde tatt for mange eller noe?

det er jo sant isåfall , utallige jenter har tatt 20 paracet og kommet fra det med livet og helsa i behold

20 stykker 500mg Paraceptamol vil de fleste dø av etter et par dager. Det har jeg hørt av en medisinstudent (med lisens).

Tror det er slik at all paraceptamolen bruker opp et enzym i kroppen. Det har jeg hørt av en medisinstudent, så jeg er ikke heelt sikker på det.

Dersom en kaster opp tabelettene, bruker avføringsmidler som hindrer opptak eller lignende kan en nok overleve ganske mye av alt.

ville bare kommentere noe du skrev thinkerbell. Det er antakelig veldig enkelt å skaffe fagfolk til denne jobben. Svare på noen spørsmål daglig, man sjekker e-posten sin daglig, gjør man ikke?

nei, det er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro. Skal det fortsette å være gratis for brukerene som skriver her og fagpersonene fortsatt skal få sinn lønn av DOL, må forumet bli sponset. Legemiddelfirmaer dekker NHD sin lønn, men jeg tror nok det ville by på vanskeligheter å dekke enda en fagperson.

Til ditt innlegg nr 2. Bry er helt sikker betraktelig smartere enn hva jeg er, det skal ikke så mye til. Din beskrivelse av oss som sauer var jo forsåvidt artig den. Jeg er sliten så jeg skal gjøre det kort; jeg håper dere begge blir værende her og jeg håper dere deler med deres erfaringer og syn.

Gjest vinterdugg

nei, det er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro. Skal det fortsette å være gratis for brukerene som skriver her og fagpersonene fortsatt skal få sinn lønn av DOL, må forumet bli sponset. Legemiddelfirmaer dekker NHD sin lønn, men jeg tror nok det ville by på vanskeligheter å dekke enda en fagperson.

Til ditt innlegg nr 2. Bry er helt sikker betraktelig smartere enn hva jeg er, det skal ikke så mye til. Din beskrivelse av oss som sauer var jo forsåvidt artig den. Jeg er sliten så jeg skal gjøre det kort; jeg håper dere begge blir værende her og jeg håper dere deler med deres erfaringer og syn.

hyggelig sagt det thinkerbell.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som skjer jeg, har noen knuter selv som jeg ikke makter å løsne.

Dette er jo forsåvidt et fint forum,selv om jeg iblant blir litt trist når jeg leser om alle medikamentene enkelte er avhengige av. Men siden alternativet hadde vært ulovlige medikamenter eller alkohol, er det forsåvidt greit. Synes jeg.

God jul

Gjest vinterdugg

ja,skrivemåten din tyder på at du er sliten,håper du får det bedre:) livet kan være fint, og ting kan endre seg.

Tror du er smart jeg!!

Håper det går bra med deg.

Har lave tanker om meg selv jeg også....i virkeligheten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...