Gjest Anonym jente 21 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nå har jeg vært innlagt her siden midten av august, altså i 3,5 mnd. Har vært ganske slitsomt, men innimellom har det vært greit også. Skal skrives ut i morgen, etter eget ønske. Trenger å komme meg bort herfra for en stund. Planen er at jeg skal komme tilbake igjen 12.januar, men hvis det går bra hjemme så blir jeg hjemme til jeg får plassen på ungdomsavd, som jeg venter på. Er vel ca 1,5 mnd før jeg får plass der, tror jeg. Er egentlig ganske glad og letta over at jeg endelig skal hjem. Da slipper jeg mas om mandagstrim, og hylende pasienter. Men det blir jo litt uvant i begynnelsen å ikke ha folk rundt seg 24x7. Men det blir nok normalt igjen ganske fort det også. Har jo vært gjennom dette før. Men den gangen skreiv jeg meg ut til ingenting. Ikke noe opplegg eller støtte hjemme i kommunen der jeg bodde. Og det ble veldig dårlig og ikke bra i det hele tatt. Nå derimot har jeg iallefall litt opplegg, og i tillegg får jeg ringe avd her når jeg vil, for her er folk døgnet rundt, så jeg måtte ikke være redd for det. I tillegg får jeg komme tilbake (om ikke på dagen så kanskje 2-3 dager etterpå) dersom det går dårlig. Og ellers så har jeg jo akkuttposten liksom. Gleder meg til jul,selv om jeg gruer meg meg en del også. Grunnen til at jeg gruer meg er fordi katten min døde for 2 uker siden. Jeg var veldig glad i henne, og jeg skull kose meg mye med henne i julen tenkte jeg, men sånn blir det ikke. Er ennå i sorg over å ha mistet henne, hun betydde stort sett alt for meg. Hatt henne i 15 år, siden jeg var 6 år. Blir så trist og sårt å liksom være hjemme og at hun ikke er der å møter meg og at jeg kan kose med henne og skjemme henne ut. Vet ikke hvordan jeg skal takle det.....så jeg gruer meg til det. Men jeg får prøve å gjøre ting som får meg vekk fra de vonde tankene, samtidig bør jeg også tillate meg å tenke på disse tankene og føle på savnet. Det gjør uendelig vondt, men det går an å "komme over" det.....selv om man selvsagt aldri vil glemme katten min. Ønsker alle en GOD JUL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210851-glad-og-nerv%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjære deg! Ønsker deg alt godt og lykke til i "den store verden". Selv om det ikke er gøy å være innlagt er det trygt også,da blir det skummelt å reise hjem også. Det er viktig at du har et godt støtteapparat rundt deg,håper du har det. Trist det med katten din....alltid trist og miste noen man er glad i. Har mistet flere jeg er glad i jeg også,prøver å tenke at de har det godt nå. Lykke til og håper du får en GOD JUL!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210851-glad-og-nerv%C3%B8s/#findComment-1536871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.