Gå til innhold

depresjon og sosial angst

Anbefalte innlegg

Jeg har gått fem dager på 150 mg efexor, før det en uke med 75 mg. Har veldig sterk uro og angst, men fastlegen min sier det er pga medisinbyttet fra cipralex som ikke hadde effekt på meg. Hvor lenge skal denne sterke uroen vare før en effekt? Jeg er redd ingenting virker på meg av medisiner. Tar i tillegg remeron på kvelden da det gir meg ok søvn. Føler meg desperat. Får ikke fri fra tankene mine rundt angsten min og samlivsbruddet i sommer. Dersom ikke efexor har effekt på meg hva kan jeg da gjøre? Har tidligere prøvd seroxat også uten effekt. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210907-depresjon-og-sosial-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...