Gå til innhold

NHD, depresjon, tilbakefall og behandling.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest svaksterk

Jeg tenkte på til syvende å siste/vi skal alle dø osv.

Husk å ta med roperten på jobb!

Hehe, så det nå... er det noe man ikke gjør så er det igrunn å overleve *s*...

Tar med hviskestemmen jeg :-)

Eller så er det bare å synge litt, så roer de seg raskt!

Natta! :)

Gjest svaksterk

Hei:-)

Tusen takk for svar thinkerbell.

Ja, jeg er redd for nye depresjoner. Håper jeg slipper det.

Og så er jeg redd for at jeg skal gape over mer enn jeg kan klare, men jeg tenker at man må bare prøve. Men ja, jeg føler meg absolutt ikke "sterk" nok i tankegangen til å kunne si at jeg kan forebygge nye nedturer. :-)

Tusen takk for svar igjen, og god jul :-)

Ps. har tenkt litt på om du har fått svar fra trygdeetaten? Saksbehandlingen er over?

Annonse

Hei:-)

Tusen takk for svar thinkerbell.

Ja, jeg er redd for nye depresjoner. Håper jeg slipper det.

Og så er jeg redd for at jeg skal gape over mer enn jeg kan klare, men jeg tenker at man må bare prøve. Men ja, jeg føler meg absolutt ikke "sterk" nok i tankegangen til å kunne si at jeg kan forebygge nye nedturer. :-)

Tusen takk for svar igjen, og god jul :-)

Ps. har tenkt litt på om du har fått svar fra trygdeetaten? Saksbehandlingen er over?

Når man har slitt så lenge som det du har tror jeg det vil gå lang tid før man føler seg trygg nok til å kunne si at man ikke er redd for tilbakefall.

Livet er for kort til å gå å engste seg for tilbakefall. Ta det med ro, lytt til kropp og sjel. Etter alle disse årene kjenner du degselv ganske godt. Dessuten kjenner du til dine tidligere symptomer og merker du noen av disse søker du hjelp. Og du, slapp av.. og nyt. Nyt.

ps . takk jeg har det som plommen i egget bortsett fra en litt lei lungebetennelse. Gløgg med rødvin (evt rødvin med litt gløgg i..) kurerer gruff :-)

Gjest svaksterk

Når man har slitt så lenge som det du har tror jeg det vil gå lang tid før man føler seg trygg nok til å kunne si at man ikke er redd for tilbakefall.

Livet er for kort til å gå å engste seg for tilbakefall. Ta det med ro, lytt til kropp og sjel. Etter alle disse årene kjenner du degselv ganske godt. Dessuten kjenner du til dine tidligere symptomer og merker du noen av disse søker du hjelp. Og du, slapp av.. og nyt. Nyt.

ps . takk jeg har det som plommen i egget bortsett fra en litt lei lungebetennelse. Gløgg med rødvin (evt rødvin med litt gløgg i..) kurerer gruff :-)

Ja, jeg skal prøve å nyte det.

Godt å ikke ha det sånn lenger. Merker hodet mitt tenker i helt andre baner nå. :-) Det er GODT!

Vin høres forresten godt ut! Tror jeg skal ta et imorgen kveld:) Mini julaften for meg selv, har hatt litt planer om det.

Håper lungebetennelsen snart gir seg. Er fryktelig vondt det! Men resten ordna seg, det var godt å høre!

Riktig god jul til deg, du gir så masse godt på dette forumet! Gir julegaver til alle andre du! :-) Takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...