Gå til innhold

Må bare si.. :-)

Anbefalte innlegg

Dette var godt å lese. Man hører så ofte om de negative erfaringene alle har med psykiatrien. Fint at du skaper litt balanse. Dessuten synes jeg det forteller litt om innstillingen din, det er nok enklere å være en god behandler når pasienten virkelig ønsker å jobbe for å få til en forandring. Håper du får lønn for strevet:-)

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Dette var godt å lese. Man hører så ofte om de negative erfaringene alle har med psykiatrien. Fint at du skaper litt balanse. Dessuten synes jeg det forteller litt om innstillingen din, det er nok enklere å være en god behandler når pasienten virkelig ønsker å jobbe for å få til en forandring. Håper du får lønn for strevet:-)

Så bra det var god lesing.

Jeg tror jeg er innstillt på å jobbe, men av og til faller man tilbake i gamle mønster, og av og til virker det behandleren sier uoverkommelig :-)

Men jeg merker endringen, ikke store ting, men små valg, måter å tenke på. Hvordan man løser et problem. Det har endret seg, og mer skal endre seg!

Takk for svaret ditt, og for rosen, det varmet.

Håper du får en fin jul :)

har tenkt litt på det samme. og kanskje å overleve alle drittsekkene uten å bli en av dem.

God jul : )

Du er ganske unik.

Tusen takk!!!!

Ja,det er viktig å holde på seg selv,vi vet jo hvem vi er i hjertene våre.

Ikke drittsekker iallefall,vi har lært mye av våre erfariger,bare det i seg selv er en gave,og gratis utdannelse i livets skole.

Vi skal bli kloke lærere og veivisere en dag...C",)

Du er unik selv...

Jeg også er glad i psykologen min, som er privatpraktiserende. Det er noe helt annet enn alle de jeg har gått til på poliklinikken.

Han har mye bedre tid, kan sitte i 2 timer å prate visst jeg vil og ikke andre har time rett etterpå.

Til jul fikk jeg en stor klem med han :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...