Gå til innhold

Hvordan takler dere det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når psykologen blir syk, rett før jul? Og man gruer seg til julen? Bare griner..

Skrevet

Skriv ned dine følelser her på dol for eksempel, det er bedre enn ingenting.

Skrevet

Enig med Soumi,skriv dine følelser her.Da har du noen som"hører"på deg.

Ellers ken du skrive brev til psykologen din om hvordan du har det nå,så kan han få det når han er tilbake.

Det gjorde jeg før da jeg gikk til psykolog,syns det"lettet litt på trykket"

Skrevet

Takk for svar! Går litt bedre nå. Kommer vel til å gå opp og ned tenker jeg. Har skrevet litt på overgrepsforum under hjem til jul.

Skrevet

Takk for svar! Går litt bedre nå. Kommer vel til å gå opp og ned tenker jeg. Har skrevet litt på overgrepsforum under hjem til jul.

Bare hyggelig!!!!

Har skrevet litt der jeg også...føler at det hjelper,selv om det også er vondt og sårt.

Skrevet

Kjære skal. Hvorfor i allverden kan hun ikke holde seg på bena? Du får filleriste henne når hun kommer tilbake

:-)

Fra spøk til alvor: Skriv. Skriv ned ALT som farer gjennom hodet ditt og ta det med når dere skal møtes igjen. Og skriv her om det er noe du trenger råd/veiledning på. Jeg så "svaksterk" tipset deg om tønsberg, kjempebra!

Nå tar du godt vare på deg selv i julen "skal". Du pusher deg ikke for mye og du sier klart og tydelig -nei, dersom det er noe du rett og slett ikke orker. Gjør noe fint, noe som gleder -deg-.

gode tanker fra bella

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...