Gjest bry Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 En nisse satt på månen en kveld,hørte han si"ho ho ho"... Tenkte i mitt sinn, "hva for no"? Om natten, kom han i sin slede. Var på vei, for å spre glede. En engel satt på sleden, vinket til meg. Gav meg ro og fred, som jeg sender til deg. Til deg som sliter, tror du er den eneste. Men engelen sa det finns mangen, blandt dem er du den peneste. For ingen er alene, og ingen er forlatt. I universets hjerte skinner du, som en dyrebar skatt. Håper alle får en fin jul,den beste de kan få etter forholdene. Etter vinter kommer vår...C",) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Kloke ord. Verdt å skrive ned å henge på kjøleskapsdøren for alle dem som sliter i disse tider. Ha en fin natt bry og en ordntlig god jul :-) 0 Siter
Gjest vinterdugg Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Kloke ord. Verdt å skrive ned å henge på kjøleskapsdøren for alle dem som sliter i disse tider. Ha en fin natt bry og en ordntlig god jul :-) god jul bry. Jeg blir glad hver gang jeg leser et innlegg som du har skrevet. I morgen drar jeg hjem. Så, riktig god jul og jeg ønsker deg alt godt i hele den store,vide verden. Virkelig. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Takk. Ønsker deg en riktig god jul! :-) 0 Siter
charminez Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Takk. Ønsker deg en riktig god jul! :-) god jul til deg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.