Gjest jeg undertegner ikke Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Krangling, gråting, ville diskusjoner. Og faren min satt der og hisset seg opp og var ekkel mot meg og mora mi. Han kalte meg tjukk i hodet og sa jeg var uønsket. Da jeg sa noe om fagfeltet jeg er utdannet innen, fikk jeg sånn motbør, spesielt fra min fra. Hakking, latterliggjøring og anklagelse for å bruke et fint ord de ikke forsto. (Det var jo ikke meningen). Jeg er 32 år. De bare sa jeg ikke har livserfaring men det har de. Hva vet dem om hva jeg har opplevd? Maken til dogmatisk, fordømmende og smålig familie skal man lete lenge etter. MÅten de, og spesielt min far behandlet meg sitter i meg ennå. Føler meg shaky og er sliten. Problemet er at jeg oppsøker de gang etter gang. Lurer på hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211697-familiehelvetet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…