Petroline Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 hvordan blir dere når det er helt stille`? Når ingen sier noen ting? anten i enn gruppe eller noen andre sammenhenger. hvordan reagere dere? 0 Siter
Petroline Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Holder pusten. hehe jeg blir urolig, og rastlaus og holder pusten 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 hehe jeg blir urolig, og rastlaus og holder pusten Ja, nettopp:-) hehe 0 Siter
Gjest bry Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg pleier å begynne å le når det blir helt stille i en forsamling,vet ikke hvorfor. Kan bli ille,når jeg først begynner klarer jeg ikke stoppe. 0 Siter
Gjest monemane Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg blir faktisk ofte litt usikker. Det kommer ann på sammenhengen, men kan ofte føle at det er min skyld, g at jeg bør finne på noe å si. Eller jeg tenker at den andre personen kanskje ikke syns noe særlig om meg...! Huff..dårlig selvbilde=) Og noen ganger kan det være deilig med stillhet! 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Kommer anpå hva som er forut. Hvis en forsamling blir helt stille pga. noe pinlig så er ikke det behagelig, men å sitte stille sammen med andre mennesker kan være utrolig deilig. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 snakker jeg med noen på telefonen og det blir stille synes jeg det er utrolig pinlig. Også hvis jeg skulle arrangere selskap og alle ble helt stille. da hadde jeg nok blitt febrilsk og lett etter noe å prate om Har nok problemer med å takle stillheten ja 0 Siter
maire Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Noen ganger begynner jeg og le, uten at jeg helt vet hvorfor jeg gjør det.. andre ganger lar jeg tankene bare rusle av gårde som de vil. Benytter tiden til å planlegge hva jeg skal ha til middag, eller til å finne ut om jeg virkelig har penger nok til den boka eller skoa eller hva det nå er jeg ønsker meg..Eller jeg funderer på hvorfor det ble så tyst. atter andre ganger tenker jeg ikke over at det er stille før etter at det har vært stille en lang stund. Da hender det jeg må spørre om det er jeg som ikke har fulgt med og om det har blitt sagt noe? 0 Siter
rose23 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ja, nettopp:-) hehe Blir aldri stille når jeg er til stede! Jeg hater pinlige pauser, derfor tyter jeg i vei om ingen sier noe eller sier "Hmmm... nå ble det stilt. Hva skal vi diskutere nå?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.