Gå til innhold

hvordan reagere dere på stillhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan blir dere når det er helt stille`?

Når ingen sier noen ting? anten i enn gruppe eller noen andre sammenhenger. hvordan reagere dere?

Skrevet

Holder pusten.

hehe

jeg blir urolig, og rastlaus og holder pusten

Skrevet

hehe

jeg blir urolig, og rastlaus og holder pusten

Ja, nettopp:-) hehe

Skrevet

Jeg pleier å begynne å le når det blir helt stille i en forsamling,vet ikke hvorfor.

Kan bli ille,når jeg først begynner klarer jeg ikke stoppe.

Gjest monemane
Skrevet

Jeg blir faktisk ofte litt usikker. Det kommer ann på sammenhengen, men kan ofte føle at det er min skyld, g at jeg bør finne på noe å si. Eller jeg tenker at den andre personen kanskje ikke syns noe særlig om meg...! Huff..dårlig selvbilde=)

Og noen ganger kan det være deilig med stillhet!

Skrevet

Kommer anpå hva som er forut. Hvis en forsamling blir helt stille pga. noe pinlig så er ikke det behagelig, men å sitte stille sammen med andre mennesker kan være utrolig deilig.

Skrevet

snakker jeg med noen på telefonen og det blir stille synes jeg det er utrolig pinlig. Også hvis jeg skulle arrangere selskap og alle ble helt stille. da hadde jeg nok blitt febrilsk og lett etter noe å prate om

Har nok problemer med å takle stillheten ja

Skrevet

Noen ganger begynner jeg og le, uten at jeg helt vet hvorfor jeg gjør det..

andre ganger lar jeg tankene bare rusle av gårde som de vil. Benytter tiden til å planlegge hva jeg skal ha til middag, eller til å finne ut om jeg virkelig har penger nok til den boka eller skoa eller hva det nå er jeg ønsker meg..Eller jeg funderer på hvorfor det ble så tyst.

atter andre ganger tenker jeg ikke over at det er stille før etter at det har vært stille en lang stund. Da hender det jeg må spørre om det er jeg som ikke har fulgt med og om det har blitt sagt noe?

Skrevet

Ja, nettopp:-) hehe

Blir aldri stille når jeg er til stede! Jeg hater pinlige pauser, derfor tyter jeg i vei om ingen sier noe eller sier "Hmmm... nå ble det stilt. Hva skal vi diskutere nå?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...