amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år til deg og alle fra meg også! Vi får satse på at 2006 bringer mye glede og positivitet! Vennlig hilsen Slår et slag for det ja, Gyda! :-D 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 En hilsen til deg for at du er til, må det nye året bli som du ønsker og vil. La det bli fint og gi deg ro i sinnet, la alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine, godt nyttår ønskes til deg og dine! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 En hilsen til deg for at du er til, må det nye året bli som du ønsker og vil. La det bli fint og gi deg ro i sinnet, la alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine, godt nyttår ønskes til deg og dine! ) Så fint, Lurveline! Takk det samme. :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hurra for et strålende 2006! Jeg må si at jeg gleder meg til resten av dette året. Klem fra.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 *S* Nå kan du gå inn og se "bikdene" du ville se inatt ;-P hehehe (skjønte at du mente bildene da...) ;-) Så jeg bomma på en tast, men gadd ikke rette på det. Tenkte du ville skjønne det, siden du har ditt eget språk når du skriver i fylla 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år til deg også! Håper det blir flott! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år til deg også! Håper det blir flott! :-) :-D lige måde, laguna. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Hurra for et strålende 2006! Jeg må si at jeg gleder meg til resten av dette året. Klem fra.... Me too! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Så jeg bomma på en tast, men gadd ikke rette på det. Tenkte du ville skjønne det, siden du har ditt eget språk når du skriver i fylla jeje, kjente meg godt igjen jeg, ja. *s* Nå gleder jeg meg til å se dine bilder. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 jeje, kjente meg godt igjen jeg, ja. *s* Nå gleder jeg meg til å se dine bilder. :-) De er klare nå 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 De er klare nå Kule bilder, M.A. hehe det ser ut til at dere hadde det moro, dere også! *skål for det nye året* !! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Kule bilder, M.A. hehe det ser ut til at dere hadde det moro, dere også! *skål for det nye året* !! He he..ja, det var gøy! Skåååål 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Litt sen hilsen fra meg også. Bedre sent enn aldri. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.