Gå til innhold

Godt nyttår

Gjest Hilsen fra en som er alene og ensom på den store dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen fra en som er alene og ensom på den store dagen
Skrevet

Godt nyttår. Til dere alle.

Måtte det skje forandringer i livene våre, om det er ønskelig.

Hilsen en som er alene og alene på den store dagen.

...den evige natteravn...
Skrevet

Riktig Godt Nyttår til deg også. Håper ting ordner seg så du slipper å være ensom.

Gjest 2006 er begynt
Skrevet

Godt nytt år til deg også!!!

Husk at det er du aleine som kan gjøre dine egne forandringer! Ha et fint og ikke ensomt nytt år!

Gjest 2006-alt kan skje... :o)
Skrevet

Godt nytt år til deg også!

Gjest alle gode nyttårsønsker!
Skrevet

Lykke til i 2006!

Gjest Flausa
Skrevet

Riktig Godt Nyttår til deg også. Håper ting ordner seg så du slipper å være ensom.

GODT NYTT ÅR selv om vi har vært i 2006 nå i ca 4,5 timer.

Håper alle har hatt en fin kveld. Det har jeg iallefall :)

Mine forhåpninger og ønsker for dette nye året er en del: Få vekk hudproblemene mine (som også vise på psyken), bli slankere og sunnere,bli friskere. Så får vi se da, hva som skjer.Er ikke så veldig positiv til noe av dette.....men men. Alt kan skje.

Gjest jeg undertegner ikke
Skrevet

Håper 2006 blir et år fylt med glede og lykke for deg og at du slipper å være ensom!!

varme tanker fra henne som bruker natta på å tenke på fortida

Skrevet

Hei

Du som satt alene .

Godt Nyttår til deg ,om du satt alene av eget valg skrev du ikke noe om ,men vi har vell alle ansvar for å opprettholde og pleie vennskap alle mann .(-:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...