Gjest I tvil om jeg skal ta denne medisin.. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg bruker Lithionit, Lamictal, Apodorm, Sobril og Nozinan. Blodtrykket mitt er på 120/80. Jeg er redd for at bruken av Lithionit (som jeg har forstått er en belastning for nyrere) kombinert med økning i blodtrykket kan forårsake skader på nyrene. Hva tenker du om det? Må legge til at bakgrunnen for å bruke Reductil er at jeg ikke trives med vekten min, og ikke sykelig overvekt. Jeg har BMI på 25. Har gått opp 12 kg de fem årene jeg har hvert i psykiatrien. Det er meningen at jeg skal bruke Reductil i fire måneder.. Erfaringsmessig så går jeg ned i vekt i perioder jeg er frisk, men aldri like mye som jeg har lagt på meg så det er en dårlig spiral. Psykiateren er skeptisk til at jeg skal bruke denne medisinen når jeg ikke er sykelig overvektig, men har nå bedt om den og fått den hos fastlegen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212215-nhd-slenger-meg-p%C3%A5-spm-om-reductil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.