Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår seksåring har de par siste kveldene stått opp og komt inn i stua. I går kveld virket han så trett i øynene og sa lite. Jeg fann litt drikke til ham som han drakk. Min mann bar han i senga igjen og han la seg til å sove uten å si noe mere. Jeg selv gikk en del i søvne da jeg var barn og jeg husker jeg var redd for at jeg skulle bli skadet av det. Jeg har derfor ikke spurt min sønn om han husker noe fra i går kveld altså p.g.a han da kanskje blir redd. Hvordan kan man egentlig vite om barn går i søvne eller om det er våkent helt sikkert? Kan det være farlig om man prater med barnet? Hva om han plutselig våkner? Kan det være tegn på noe psyksike problemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212833-%C3%A5-g%C3%A5-i-s%C3%B8vne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil leve

hei jeg har en sønn på 11 som gikk mye i søvne når han var liten,

han kom ut i stua med skrekk i øynenne sine. han var livredd og trodde at det var dyr som skulle ta han.

dete skjedde en del ganger jeg følte han tilbake i sengen og strøk han over hode til han ble rolig.

han husket ikke noe av dette dagen etter på.

det varte i 1 år ca. han husket aldrig noe av dette og jeg vekket han ikke. selv om de første gangenne trodde jeg han var våken.

han var og er en helt frisk gutt ikke noe galt med han.

jeg tror ikke du skal bekymre deg over at det er noe galt. det er mange som går i søvne og er helt friske.

kansje det er forandringer i livet hans? begynt på skolen osv.

når man sove jobber jo hjernen veldig.

lykke til

hilsen en mamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...