Gå til innhold

våkner med hjertet i halsen!

Anbefalte innlegg

Gjest monemane
Skrevet

Jeg sliter med litt uro i kroppen etter en depresjon. Merker at jeg av og til våkner veldig redd/med hjertet i halsen....akkurat somm om at det er noe i veien! Jeg begynner da å tenke om jeg kanksje er på vei inn i en ny depresjon eller hva det er som er galt...som igjen fører til mye tanker...

Er dette vanlig...?det er så veldig slitsomt!?

Fortsetter under...

Skrevet

I min verden er det vanlig og ufarlig, men ubehagelig, ja. Noen sier at klumpfølelse eller hjertet i halsen har noe med følelser å gjøre. Angst, tristhet? som du beskriver.

Gjest monemane
Skrevet

I min verden er det vanlig og ufarlig, men ubehagelig, ja. Noen sier at klumpfølelse eller hjertet i halsen har noe med følelser å gjøre. Angst, tristhet? som du beskriver.

takk for svar!

Ja..det har helt sikkert det...for jeg får det alltid de gangene jeg legger meg og har mye og tenke på!

Men det er veldig vondt!

Er det andre som er på bedringsvei etter en depresjon som føler det samme??

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har våknet med hjertet i halsen nesten hele mitt liv, jeg. I alle fall fem dager i uka. Jeg må liksom venne meg til at det er dag, og jeg er meg og ingen farer lurer (i alle fall få!)

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...