Gå til innhold

Tips for å holde ut?

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei,

Snart skal jeg igjennom noe jeg absolutt ikke vil. Jeg vet at det kommer til å bli vanskelig, vondt, forferdelig...nesten som et overgrep. Jeg har ikke noe valg. Og det er ikke noe jeg bare sier eller tror, jeg må virkelig.

Gruer meg sykt mye.

Er det noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre for å klare meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212909-tips-for-%C3%A5-holde-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Du kan jo prøve å tenke "i morgen er det over"......"dette varer ikke evig"....Tenke på hva du skal gjøre etter du er ferdig med dette.

Godt å se at du er tilbake.

Ikke bry deg om usaklige innlegg med anonyme nick :-)

Ha en fin kveld.

*tusle til sengs*

Godt å se at du er tilbake.

Ikke bry deg om usaklige innlegg med anonyme nick :-)

Ha en fin kveld.

*tusle til sengs*

Tusen takk for det...C",)

Ble bare såret til å begynne med,etterhvert ble jeg irritert,har vel rett til å tro hva jeg vil.

Dessuten,er blitt litt avhengig av dette her...he he

Ha en fin kveld...C",)

Gjest svaksterk

Ble bare såret til å begynne med,etterhvert ble jeg irritert,har vel rett til å tro hva jeg vil.

Ha en fin kveld...C",)

Sinne er visst en god ting i sånne situasjoner sier psykologen min ;-)

Ha en fin kveld! :-)

Annonse

Sinne er visst en god ting i sånne situasjoner sier psykologen min ;-)

Ha en fin kveld! :-)

Har merket det,det er drivkraft i sinne,blir ikke så ofte sint.

Når jeg har sakt til psykologer tidligere at "jeg ble så sint"...."flott" sier de,så sinne er tydeligvis bra ja....C",)

Har merket det,det er drivkraft i sinne,blir ikke så ofte sint.

Når jeg har sakt til psykologer tidligere at "jeg ble så sint"...."flott" sier de,så sinne er tydeligvis bra ja....C",)

Har du lest denne forresten? :)

http://www.doktoronline.no/section/lifestyle/?action=forum&urlForum=11

Annonse

Gjest medmenneske24

Ha en fin kveld...C",)

bry, jeg er også en bruker av dette forumet som ble glad for at du kom tilbake=) har lest mange av innleggene dine - og kritikken du har fått.

Vil bare si at jeg synes du virker som en spesiell og sympatisk person, som har mye godt å bidra med. Du virker så empatisk og uselvisk. Ikke bry deg om kritikken - vit at jeg i hvert fall ønsker at du fremdeles skal skrive inn her. Dine kommentarer gjør meg ofte glad=)

Du sliter jo selv, men du virker så positiv likevel.. Håper du får noen form for hjelp?

Du er et verdifullt menneske, bry=)

Klem fra

bry, jeg er også en bruker av dette forumet som ble glad for at du kom tilbake=) har lest mange av innleggene dine - og kritikken du har fått.

Vil bare si at jeg synes du virker som en spesiell og sympatisk person, som har mye godt å bidra med. Du virker så empatisk og uselvisk. Ikke bry deg om kritikken - vit at jeg i hvert fall ønsker at du fremdeles skal skrive inn her. Dine kommentarer gjør meg ofte glad=)

Du sliter jo selv, men du virker så positiv likevel.. Håper du får noen form for hjelp?

Du er et verdifullt menneske, bry=)

Klem fra

Tusen takk for gode ord..C",)

Ble helt rørt,godt med oppmuntring....

Jeg er en person som blir fort glad i folk,og derfor bryr jeg meg på ekte om dem også.

Så det jeg skriver,er for å prøve å hjelpe,ikke for å skade noen.Derfor ble jeg såret av de "usaklige" kommentarene...

Men etter å ha tenkt meg om,tenkte jeg at det får jeg tåle..trenger å bli sterkere.

Har nett begynt hos ny psykolog nå,er spent på hvordan det går.

Ellers har jeg jo min litt kanskje "spesielle" tro,tror aldri vi er alene.

Får hjelp av en healer også,så alene er jeg ikke......

Tusen takk for omtanken...C",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...