Gå til innhold

NHD Psykologen vil..

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Hun vil vi skal skrive ned "min historie"

Har gått til behandling for bpd og bipolar i 4 år. Har hatt 6 mnd pause fra terapien, og trivdes med det. Nå skal jeg liksom starte oppe igjen. Men hva er vitsen med å lage en slik historie, med mange detaljer? Jeg vil ikke dvele ved fortida, vil videre. men hun syned dette er viktig.

Det jeg vil ha hjelp til nå er min bipolare lidelse, sa jeg ville bytte til psykiater slik at han kunne følge opp med meds. Men fikk ikke det, siden jeg allerede har psykolog.

Har sagt jeg vil ha hjelp til å takle å ha et forhold, det er liksom det som står igjen av bpd.. å være helt nært et menneske man elsker. Ellers klarer jeg meg helt fint.

Det bipolare er ikke under kontroll, og med bytte av lege og slike ting tar alt tid.

hadde jo vært så mye enklere med èn person som kunne tatt ansvaret for alt?

Er lei av terapi.. Blir jo aldri ferdig..

Psykologen mener at fordi jeg bruker meds så holder det en del av bpd under kontroll. Og at jeg egentlig ikke er bra.. Men so what... Jeg må jo bruke meds resten av livet likevel, og hva er problemet, når meds virker??

Noen gode råd?..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213018-nhd-psykologen-vil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...