firebird1365380441 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg trapper i disse dager opp på Lamictal.Har fått konstantert epilepsi(tre typer)og må trappe opp til terapeutisk nivå.Får for tiden behandling i sør trøndelag, men er i nord norge på ferie.Står på tilsammen 350 mg i døgnet, for delt på 2 doser. Har de siste dagene blitt veldig svimmel,ustø, kvalm,Har vært uten matlyst i noen uker, det har også blitt verre.Har noen få blemmeliknende utslett på skuldrene.De har jeg klødd hull på... Jeg skal opp på rundt 450 mg.Skal tilbake til Tr.heim i slutten av januar.Skal opp på 400 mg 14 januar. Bør jeg ta kontakt med lege pga bivirkningene?De er mildt sagt plagsomme.Eventuelt når bør man kontakte lege pga bivirkninger??? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213020-nhd-opptrapping-av-lamictal-bivirkninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.