Gå til innhold

Slangen igjen.....fy faen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vil ikke si det

Huff...det er ikke behagelig...men noen ganger MÅ det bare gjøres....Godt de fikk opp gugget, det kunne ha gjort MYE skade om det hadde blitt der nede.

Får jeg gi deg en trøste klem?

Var ikke undersøkelse denne gangen heller, men pumping. Egentlig har jeg ikke synes det så veldig ille, litt ekkelt når de skal ha slangen ned og før den har kom ned litt ned i halsen, men igår var et fælt. Har ikke vært så jævlig, og jeg har ikke kasta opp eller fått opp noe de gangene før, trolig pga at den pumpegreia legen hadde (var sånn håndpumpe) den virka ikke, men nå gjorde den det. Fikk om det beste, men fy faen....jeg var drittkvalm i hele går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213048-slangen-igjenfy-faen/#findComment-1558143
Del på andre sider

Annonse

Var ikke undersøkelse denne gangen heller, men pumping. Egentlig har jeg ikke synes det så veldig ille, litt ekkelt når de skal ha slangen ned og før den har kom ned litt ned i halsen, men igår var et fælt. Har ikke vært så jævlig, og jeg har ikke kasta opp eller fått opp noe de gangene før, trolig pga at den pumpegreia legen hadde (var sånn håndpumpe) den virka ikke, men nå gjorde den det. Fikk om det beste, men fy faen....jeg var drittkvalm i hele går.

Håper det ikke skjer igjen da.

Du må tenke på at en gang kan det gå gale,selv om du egentlig ikke vil det,det kan gå gale.....

Ønsker deg alt godt...C",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213048-slangen-igjenfy-faen/#findComment-1559254
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...