Gå til innhold

NHD- er dette mulig?

Anbefalte innlegg

javelda1365380927

Hei!

Jeg har inntrykk av at jeg alltid er deprimert - i mindre eller mer alvorlig grad. Er det mulig? Går det an at jeg Aldri har måneder hvor jeg overhode ikke er deprimert??

Jeg kan synes at livet er herlig i en kort stund, noen timer en dag, aldri lengre.

Overalt hvor jeg leser om depresjon står det at det går over - vanligvis etter ca 6 mnd. Hvorfor gjør det ikke det hos meg da? Eller er dette noe jeg innbilder meg?

Jeg synes jeg har vært nedstemt i hele mitt liv...er det virkelig mulig???

Jeg går til psykolog, men jeg greier ikke si dette til henne. Jeg er redd for at dette ikke er mulig, og at hun skal tro at jeg er hypokonder eller noe...?! verdens største sutrekopp!

Jeg har snakket med psyk. om at jeg tror nok at jeg var deprimert som barn også, jeg forklarte hvorfor,-og det trodde hun også utfra det jeg fortalte.

Må nevne at jeg aldri har prøvd medisiner, har akkurat tatt steget med å be om hjelp for første gang. Har opplevd mye dumt i oppveksten min. Jeg er kvinne og snart 30 år. Og veeeldig sliten av å være meg..

Håper du har tid til å svare meg....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213116-nhd-er-dette-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...