Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man på et sykehus får beskjed om at de vil tvangsinnlegge deg på psykiatrisk avdeling og man stikker derfra, kan/vil de gjøre noe med det? Eller får man være i fred?

Skrevet

Har lest at hvis man blir tvangsinnlagt kan de hente deg tilbake,men det skal mye til for å bli tvangsinnlagt.

jeg vil leve
Skrevet

Har lest at hvis man blir tvangsinnlagt kan de hente deg tilbake,men det skal mye til for å bli tvangsinnlagt.

om man blir det tar de vekk myndigheten din. da bestemmer ikke du lengre.

om du stikker av kan de hente deg og bruke alle midler de har. politi osv.

om man stikker av tror jeg man blir etterlyst.

men hvem som bestemmer vet kjeg ikke? kansje psykiateren gjør det?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg antar at du snakker om et somatisk sykehus.

Om du stikker av før de får lagt deg inn, antar jeg at de får fastlegen din eller kommunelege I i hjemkommunen din til å iverksette tiltaket.

Skrevet

Jeg stakk av fra psykiatrisk, og ble hentet igjen. Det var en pinlig affære, det skal jeg love deg.

Gjest du blir sannsynligvis
Skrevet

Politiet kommer sannsynligvis å henter deg da, så bærer det rett på sykehuset igjen.

Skrevet

Man blir etterlyst å så kommer politiet å henter deg...Tro meg: det er ikke noe gøy å bli pågrepet.

Snakker av erfaring...jeg stakk av 2 ganger å ble henta inn begge gangene...

Gjest lakeij
Skrevet

da jeg var tvangsinnlagt fikk jeg beskjed om at politiet kom å henter meg om jeg ikke kommer. Så da møtte jeg like godt opp selv. Selv om jeg syntes det hørtes litt spennende ut med politi hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...