Orio Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor gråter jeg hele tiden? Hvorfor er det eneste jeg finner en smule trøst i tanken på å kveles? Følelsen av et skjerf som strammer rundt halsen, øyne som liksom spretter ut av hodet, tunge som føles dobbelt så stor som normalt. Hvorfor? Hvorfor hater alle meg? Hvorfor er jeg så trist og sliten hele tiden? Hvorfor orker jeg ingenting? Det jeg ønsker mest av alt er å bli liggende i sengen resten av livet. Hvorfor går ikke denne tristheten over? Hvorfor kommer den tilbake gang etter gang. Jeg burde da snart være immun. Hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213255-hvorfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det var trist,så du har det så forferdelig og at du griner hele tiden....hvorfor? Det er det vel ingen som kan svare på,forstår tankene dine,du holder ikke ut lenger,vil ha den vekk...smerten du føler inni deg...det er ikke lett. Tenker på måter jeg og av og til,men håper det forblir "fantasier". Det håper jeg det blir for din del også....C",) Husk at du er verdifull og du er ikke alene,vi er mangen i samme båt,vi må ikke gi opp,men forsette å kjempe. Tenk fremover...det ligger noe der og venter på deg,se lyset som skinner i det fjerne,dit skal du,til din lykke,til din oppgave her på jorden,for det har du...en oppgave. Du er allerede på vei,bare fordi du er deg og alt er som det skal være. Litt lengre frem,steg for steg,du kommer dit bare du forsetter å gå. Stå på og gi ikke opp!!! Varm klem og gode tanker sendes til deg....C",) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213255-hvorfor/#findComment-1559343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Redsel Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det var trist,så du har det så forferdelig og at du griner hele tiden....hvorfor? Det er det vel ingen som kan svare på,forstår tankene dine,du holder ikke ut lenger,vil ha den vekk...smerten du føler inni deg...det er ikke lett. Tenker på måter jeg og av og til,men håper det forblir "fantasier". Det håper jeg det blir for din del også....C",) Husk at du er verdifull og du er ikke alene,vi er mangen i samme båt,vi må ikke gi opp,men forsette å kjempe. Tenk fremover...det ligger noe der og venter på deg,se lyset som skinner i det fjerne,dit skal du,til din lykke,til din oppgave her på jorden,for det har du...en oppgave. Du er allerede på vei,bare fordi du er deg og alt er som det skal være. Litt lengre frem,steg for steg,du kommer dit bare du forsetter å gå. Stå på og gi ikke opp!!! Varm klem og gode tanker sendes til deg....C",) Hei .. Det utrolig trist. Og jeg kjenner meg igjen i det du skriver ! Og det er ikke i tvil om at du har en depresjon. Snakk med legen din. sender over noen klemmer ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213255-hvorfor/#findComment-1559429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.