Gå til innhold

Er det Marion Ravn (raven) eller Dan Børge Akreø

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

som er idiot?

En av dem trampet i allefall i klaveret de luxe under idrettsgallaen.

Hun hadde sagt til Dan Børge at hun likte idrett fordi Andreas Torkildsen var så stilig.

Han fortalte hele salen og hele landet at hun likte idrett så godt fordi hun hadde funnet Andreas Torkildsen.

Så satt hele salen og hele landet og trudde at de to var et par.

Så viste det seg at hun syntes han var stilig, punktum. De hadde aldri møttes.

Og Andreas stakkar måtte stikke av fra hele gallaen fordi halve landets journalister ville koble de to sammen.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• favn

8

• morsan

4

• gripp

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Her er det vel faktisk Dan Børge som har oppført seg idiotisk.

Skrevet

At Marion Ravn er dum som et brød, burde ikke komme som en overraskelse på noen. Ihvertfall ikke de som så hennes opptreden på mandagsklubben den gangen.

Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet.

Gjest blomsterløk
Skrevet

At Marion Ravn er dum som et brød, burde ikke komme som en overraskelse på noen. Ihvertfall ikke de som så hennes opptreden på mandagsklubben den gangen.

Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet.

Men han stod vel ganske nær når det smalt?

Skrevet

Men han stod vel ganske nær når det smalt?

Akkurat.

Skrevet

Ja, det er nok ikke noe enten/ eller her,- heller både-og ;-)

Skrevet

Ja, det er nok ikke noe enten/ eller her,- heller både-og ;-)

Nettopp.

Men bare det å opptre på en idrettsgalla for så å komme med den uttalelsen til Marion Ravn, bekrefter ihvertfall mine fordommer mot den dama.

Jeg nekter ikke for at jeg utelukkende følger med på herrehåndball pga Kristian Kjelling, men så er jeg heller ikke kjendis som kringkaster det heller. ;)

Skrevet

Nettopp.

Men bare det å opptre på en idrettsgalla for så å komme med den uttalelsen til Marion Ravn, bekrefter ihvertfall mine fordommer mot den dama.

Jeg nekter ikke for at jeg utelukkende følger med på herrehåndball pga Kristian Kjelling, men så er jeg heller ikke kjendis som kringkaster det heller. ;)

Hm, har du bilde som kan underbygge din fascinasjon for denne håndballspilleren? Eller må jeg lete det opp selv?

;-)

Skrevet

Nettopp.

Jah, det var jo fort gjort. Han her?

http://www.vipers.no/images/medium/1062.jpg

Skrevet

Jeg kom deg faktisk i forkjøpet med det ene bildet. Han er tøff ja, men litt for tøff for meg.

Du får følge med på EM, som begynner i slutten av januar. ;)

Skrevet

Jepp. Og snart er det håndball Em. Eller VM. Whatever. ;)

*flire*

Skrevet

Du får følge med på EM, som begynner i slutten av januar. ;)

Hvis du insisterer, skal jeg ta en titt selv om herrehåndball ikke er noe moro å se på.

Skrevet

Hvis du insisterer, skal jeg ta en titt selv om herrehåndball ikke er noe moro å se på.

Gjør det. Og sørg for å oppdatere oss her etterpå. :)

Skrevet

Jeg så ikke dette programmet, men ut ifra det du forteller høres det ut som om det er Dan Børge som har driti på draget.

Skrevet

Gjør det. Og sørg for å oppdatere oss her etterpå. :)

Tja, du er visst allerede tungt inne i sakene, såvidt jeg skjønner. Men det er klart... jeg kan jo forbarme meg over andre evt her hvis jeg ser *det*.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...