Gå til innhold

Er det Marion Ravn (raven) eller Dan Børge Akreø

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• favn

8

• morsan

4

• gripp

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Kanskje han bare har dårlig hørsel? Eller kanskje hun snøvlet?

Mulighetene er mange! :-)

Eller kanskje de hadde gjort avtale om at han skulle spørre fra henne?

I skolegården sa vi bare: Jeg skulle spørre fra Mette. Da visste alle hva det gjaldt.

Skrevet

Eller kanskje de hadde gjort avtale om at han skulle spørre fra henne?

I skolegården sa vi bare: Jeg skulle spørre fra Mette. Da visste alle hva det gjaldt.

*lol*

Det har da ellers vært nok av dem som har "spurt" på tv og dermed fått napp.

var det ikke Aqua-Lene som sa en gang hun var gjest i et tv-program at Thomas Gjertsen gjerne måtte ringe henne (han var ikke der). Senere sto det bilder av paret i avisa.....

Og Ari Behns kommentarer på nettprat/på tv om at Märtha er verdens mest sexy kvinne ga jo også full uttelling! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du sveiser Marions hjerne sammen med Akerøs, får du rimelig sikkert ikke en fullgod hjerne.

Skrevet

*lol*

Det har da ellers vært nok av dem som har "spurt" på tv og dermed fått napp.

var det ikke Aqua-Lene som sa en gang hun var gjest i et tv-program at Thomas Gjertsen gjerne måtte ringe henne (han var ikke der). Senere sto det bilder av paret i avisa.....

Og Ari Behns kommentarer på nettprat/på tv om at Märtha er verdens mest sexy kvinne ga jo også full uttelling! ;-)

Ja, men hun er ikke sexy, hun er zexy!

Skrevet

Ja, men hun er ikke sexy, hun er zexy!

Ah! *slår seg for pannen*

At jeg kunne glemme det! :-)

Skrevet

"Når det gjelder iq'en til Dan Børge Akerø, er jeg usikker, men ikke overraska dersom han ikke er blant de som oppfant kruttet. "

En av mine favorittstunder med Dan Børge skjedde en gang på 80-tallet, da Jan P. Syse var gjest i et program (Lør-Dan???).

Jan P. sier et eller annet - husker ikke hva, og deretter føger disse kommentarene:

Dan Børge: "Den var dyp"

Jan P: "Ja, jeg håper den etterhvert går opp for deg!"

*lol*

*knegg*

Skrevet

Og hvem er det som er dum, som kaller andre for dumme...? Voks opp.

Eh... Javel.

Skrevet

A propos... hvordan går det?

Det går fint. En aldri så liten weekend sammen i Oslo rett før jul gjorde godt:-)

Skrevet

Det går fint. En aldri så liten weekend sammen i Oslo rett før jul gjorde godt:-)

:-)

Skrevet

Det er nok meget sannsynlig at Marion Ravn (eller Raven eller whatever) ikke akkurat oppfant kruttet. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men fra det til å påstå at hun er direkte uintelligent og stokk dum er nok å gå litt langt, synes jeg. Hun er sannsynligvis relativt "normal". Imidlertid er det at hun skriver sine egne tekster ikke noe som helst argument for hverken det ene eller det andre - det har lite eller ingenting med gluphet, intelligens etc. å gjøre.

Som en eller annen på radioen sa her for en tid tilbake, når de snakket om den nye platen hennes: "Det er grenser for hvor lenge man gidde rå høre på en jentunge på 20 som syter over en eller annen ung dust som i løpet av et par uker har klart å 'ødelegge' hele livet hennes."

"............................................"

"Som en eller annen på radioen sa her for en tid tilbake, når de snakket om den nye platen hennes: "Det er grenser for hvor lenge man gidde rå høre på en jentunge på 20 som syter over en eller annen ung dust som i løpet av et par uker har klart å 'ødelegge' hele livet hennes." "

Nettopp!

Skrevet

Jeg så programmet og hører til dem som misforstod. Dan Børge Ackerø kan jo også ha misforstått dama...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...