Gå til innhold

syke fantasier, hvor komme de fra .. ?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym person

jeg lurer på hvor vanlig det er å fantasere om å skade andre personer ?

det skjer ofte i kombinasjon med at jeg er litt fraværende, eller at jeg ikke har kontroll over hva jeg driver med og på en måte "våkner opp" i etterkant.

det er litt vanskelig å forklare, jeg husker hva jeg tenkte og gjorde, men det er på en måte ikke meg.

det begynner å skjer mer og mer og innser at dette kan bli farlig etterhvert...

kunne godt tenkt meg å luftet dette, men....

er det lurt å fortelle psykologen min om det her hvis jeg ønsker å være en fri person ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213365-syke-fantasier-hvor-komme-de-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

Hei du!

Jeg tror det er vanlig å tenke tanker om å gjøre det stikk motsatte av det men skal...av og til. Jeg tror alle mennesker gjør det. Som oftest er det et godt stykke vei mellom tanke og handling.

Derfor synes jeg du skal ta sjangsen på å snakke med en behandler om dette!

Jeg tror noen mennesker sliter med hat-følelser og stor frustrasjon i livet sitt.

Følelsen av å komme til kort kan være svært smertefull, og kan for disse menneskene føre til syke fantasier, tror jeg..

og DA er det viktig å søke hjelp.

Jeg aner ingenting om hvem du er, om du har opplevd at andre har skadet deg eller hva, men-

Tenk så mye bedre du kanskje kan få det dersom du ble kvitt disse fantasiene dine? Ikke la det være uprøvd!

Pliis søk hjelp, jeg blir litt redd når jeg leser innlegget ditt. Søk hjelp for din egen del og for andres del. Ta ansvar for deg selv, og du vil bli møtt med forståelse og respekt.

Vennlig hilsen

Psykologen din kan ikke gjøre noe,du vil fortsatt være en fri person.....C",)

Psykologen har sikkert "syke" fantasier selv.....

Fantasi er noe alle har og den er til for å brukes....

Så lenge en ikke skader andre med det,en ting er å tenke noe,en annen ting er å handle.

Psykologen din klarer å skille dette,det gjør du også sannsynligvis...antar jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...