Patsi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er brukbar i engelsk, kan litegrann spansk og enda mindre tysk. Hvordan står det til med språkkunskapene til dere andre DOLere? 0 Siter
Gjest 4 språk Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Snakker flytende norsk, engelsk, italiensk og portugisisk. Italiensk fordi moren min er derfra og portugisisk fordi jeg har bodd fem år i Brasil. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg kan engelsk godt, tysk greit, nederlandsk greit, bittelitt fransk, spansk og italiensk. Også kan jeg banne på portugisisk... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg snakker og skriver flytende engelsk. Hadde tysk (5 år) og fransk (3 år) på ungdomsskole og gymnaset, men har brukt det lite etterpå... 0 Siter
org Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg snakker og skriver flytende norsk - med noen feil innimellom. Relativt stødig, vil jeg si. Engelsken min og tysken min er... nokså rusten. Jeg hadde fransk på gymnaset, tror jeg kan to eller tre ord. 0 Siter
fresja Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kan engelsk sånn noenlunde; bruker det iallfall daglig på jobb. Hadde fransk i 3 år og tysk i 5 år på skolen, men har glemt veldig mye. Skjønner godt tysk, men har problem med å finne ordene når jeg skal skrive/snakke det. Jeg har vel etterhvert problem med å forstå en tekst som er skrevet på fransk, selv om jeg forstår enkelte ord, og skjønner litt av hva det dreier seg om. Kan litt italiensk, spansk og nederlandsk. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ganske bra engelsk, bra tysk. har lært italiensk men husker ikke mye av det nå, grunnleggende spansk og latin. norsk tegnspråk 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Snakker flytende norsk og engelsk. Skriver bedre engelsk enn norsk. Snakker litt turist tysk, og er en kløpper i svensk;) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er god i engelsk, men det er det hele. Jeg kan LITT tysk,men det er neggu ikke svære greiene..På fransk kan jeg si merci beaucup og noblesse oblige og det tror jeg ærlig talt er det.;-) Og jeg er ikke STORT bedre i tysk (Selvom jeg engang redda en ståkarakter hvertfall) Nyttig! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ganske bra engelsk, bra tysk. har lært italiensk men husker ikke mye av det nå, grunnleggende spansk og latin. norsk tegnspråk så er jeg ganske flink i muntlig svensk etter å ha jobbet med svensker som ikke skjønner norsk:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ett språk- Norsk og jeg skjønner svensk og litt dansk. 0 Siter
Zingara Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ett språk- Norsk og jeg skjønner svensk og litt dansk. Norsk, engelsk og italiensk flytende. Litt hebraisk, fransk og spansk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tja, er relativt god i engelsk. Ellers hadde jeg 4 år fransk på skolen og deretter ett år spansk, men det er jo nå 10 år siden. I tillegg har jeg ei jente i bekjentskapskretsen fra Brasil. Dermed er fransk/spansk/portugisisk mikset sammen i en saftig smørje, men jeg kan hvertfall føre en helt basic samtale med henne. :-) 0 Siter
Mañana Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Norsk, engelsk, italiensk, fransk flytende. Relativt god i spansk. Kan også noe latin, og ellers vil jeg påstå at jeg jeg er over gjennomsnittet god i svensk:) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tre språk flytende. Brukbar i to til, og noe kunnskaper i enda tre. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg var flink i engelsk da jeg gikk på skolen og da jeg studerte, men nå bruker jeg det veldig lite, og er blitt elendig.... Fransk snakket jeg ganske flytende etter et år i Frankrike - men også der skorter det på praksis, så jeg er ikke så flink der heller. Vil egentlig heller snakke fransk enn engelsk. Tysk har jeg aldri lært, men jeg kan jo litt likevel, og kunne det godt nok til å klare meg på en gård i Sveits der mannen i huset bare snakket tysk :-) Svensk har jeg ingen problemer med, dansk går veldig greit. Islands prøvde jeg å lære meg på ungdomsskolen, men kom ikke så langt. Russisk prøvde jeg også å lære meg på ungdomsskolen - gikk t.o.m. på kurs - men kom ikke så langt der heller. 0 Siter
Mañana Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tre språk flytende. Brukbar i to til, og noe kunnskaper i enda tre. Kan jeg gjette på at det er latinske språk? 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kan jeg gjette på at det er latinske språk? Nja jeg glemte at jeg har litt kunnskaper i latin så det er ikke med, og så kan jeg litt fransk. De andre språkene er ikke latinske nei. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er brukbar i engelsk skriftlig og muntlig. Tysk er det litt verre med. Det begynner å bli noen år siden jeg hadde det på skolen. Ellers så kan jeg bittelitt fransk 0 Siter
Mañana Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nja jeg glemte at jeg har litt kunnskaper i latin så det er ikke med, og så kan jeg litt fransk. De andre språkene er ikke latinske nei. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.