Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Spørs hvordan du definerer "kan", tenker du flytende, kan gjøre seg forstått, eller skjønner noenlunde hva folk sier? Snakker norsk og engelsk noenlunde flytende, stotrer relativt forståelig (og ganske underholdende, sannsynligvis) tysk, russisk, samisk og tegnspråk. Kan noen dagligstrofer (tilsvarende kapittel 1-3 på første språkkurset på spansk og kinesisk. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg kan lese norsk også forstår jeg svensk... når det gjelder skriftlig norsk sliter jeg litt.Skriftlig svensk? Ikke sjans! Du sliter med _norsk_ skriftlig? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg snakker og skriver engelsk og tysk ganske greit. Vel, det blir jo noen grammatikkfeil i tysken innimellom, men folk forstår stort sett hva jeg mener. Jeg kunne godt tenke meg å lære flere språk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Norsk og engelsk morsmål. *skulle ønske jeg ikke hade skulka så mange fransktimer på skolen* 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kommer an på hva du mener med "kan". Jeg snakker, foruten norsk, flytende engelsk og brukbart tysk. Forstår og snakker litt fransk, polsk, gresk og spansk. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Foruten norsk kan jeg engelsk flytende og norsk tegnspråk noenlunde flytende. Spansken min er ikke helt på topp, men klarer da å komme med noen fraser, og enda mer om jeg får tenkt meg litt om og kanskje titter i en ordbok. 0 Siter
Gjest endrine Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du sliter med _norsk_ skriftlig? Ja...det er vel mange som gjør det.I allefall norsk RETTskrivning 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Gjør meg greit forstått både muntlig og skriftlig på engelsk, og så kan jeg knote litt på tysk og fransk. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Norsk flytende, tegnspråk som førstespråk. Engelsk sånn greit nok. Kan forstå noe tysk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.