Gå til innhold

Sykdom og subjektivitet

Anbefalte innlegg

Gjest Jordnær
Skrevet

Om det skrives for mange innlegg på kort tid med stort sett samme innhold, vil det en eller annen gang passere grensen for det en vil kalle spamming.

Det er en annen sak. Dersom webmaster klassifiserer det som spam, så vil jeg selvsagt forholde meg til det.

Fortsetter under...

Gjest Jordnær
Skrevet

Mener du at jeg muligens er psykotisk, Nils Håvard Dahl?

Kan du i såfall begrunne det?

Det er i såfall en meget alvorlig påstand.

Dersom du faktisk mener dette, så trekker jeg meg selvsagt momentant ut.

Det viser hvor svak faglighet psykiateren har.

Skrevet

En viktig ting har jeg lært av min mor:

"Der hvor intet er, har selv keiseren tapt sin rett!"

Å diskutere innholdet i vrangforestillingen med psykotiske har ingenting for seg.

Du har vel rett i det, ja.

Gjest Jordnær
Skrevet

Du har vel rett i det, ja.

Hva har han rett i?

Skrevet

Hva har han rett i?

At det ikke går an å diskutere med deg. JEG sier ikke at du er psykotisk, men..

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Om det skrives for mange innlegg på kort tid med stort sett samme innhold, vil det en eller annen gang passere grensen for det en vil kalle spamming.

Hm, det har jeg aldri tenkt på, men som jordnær sier, det vil vel webmaster i så fall ta seg av.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...