Gå til innhold

Hva er galt med folk som..


Gjest velutdannet

Anbefalte innlegg

"Et råd: Ikke generaliser for mye her i livet. Da åpner man ikke for nye muligheter."

WOW! Du klarte å vinne ukens pris for største selvmotsigelse. Gratulerer :-)

Ærlig talt - du kan godt tro at det du driver med her, med dine to nick, er en slags "intelligent" provokasjon til debatt. Men jeg tror du burde finne noen å kreve pengene tilbake fra, hvis det er denne logiske sansen utdannelsen din har gitt deg.

"..........................................."

Særdeles godt og treffende sagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    31

  • Snooopy

    10

  • sheba

    9

  • Hawkwind

    8

Mest aktive i denne tråden

Det som slår meg når jeg leser dette immlegget, er at du kanskje selv ikke er så veldig utdannet likevel.

Du er kanskje

A) student som akkurat har starter studiene .

B) En førtiåring uten tidligere

utdannelse som nå har tatt et kurs eller to.

Begge kategoriene kan føle at de vet og kan allverden nå.

Skynder meg å tilføye at jeg vil ikke generalisere , men det finnes slike som jeg har pekt på

For dere som tar utdanning i godt voksen alder,ta så mye at det monner, Fagbrev f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...