Logitechmusa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nå heter det ikke dverg lenger da, det heter kortvokst. Dverg blir regnet som et diskriminerende ord ) Ja, og det skrev jeg i et innlegg litt lenger oppe. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ja, og det skrev jeg i et innlegg litt lenger oppe. :-) Det leste jeg etter jeg hadde skrevet. Sånn er det når man leser 100 nyeste ) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det leste jeg etter jeg hadde skrevet. Sånn er det når man leser 100 nyeste ) :-) 0 Siter
villee Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hvor høye var de som var med i dette programmet? Jeg er kun 155cm og syns det er veldig lavt. Skulle ønske jeg var 165cm, det hadde vært perfekt i mine øyne. Uansett klarer jeg meg fint i hverdagen, så høyden min er ikke et _problem_, kun litt irriterendes innemellom 0 Siter
Gjest kålorm Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Fint innlegg. Jeg er 170 har hatt kjæreste på 167 som var alldeles skjønn. Sexy, morsom og intelligent. Nå ble det jo ikke oss to da, men det skyldes ikke høyden hans. Synd at høyde skal ha sånn "status" Det er da utrolig mange duster som er "høye og mørke"..he,he... Nei, høyde betyr ingenting! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg så ikke programmet, da, så jeg kan ikke akkurat kommentere det. Jeg er selv 159 cm høy, gubben er 180 cm. Når jeg tenker etter, så har jeg faktisk aldri vært sammen med noen som har vært i nærheten av min egen høyde, men det tror jeg er mer tilfeldig? Jeg har i alle fall aldri vært opptatt av at mannen skal ragen så og så høyt opp. Mine 159 cm bærer jeg greit, selv om jeg nok - særlig i yngre og idrettsaktive år - skulle ønsker jeg hadde vært nokså mye lenger. I dag er det kun noen små praktisk problemer med å være såvidt kort; jeg når jo ikke opp på toppen av skap og slikt. Må alltid ha noe å klatre på i nærheten. Men jeg tror nok at menn har litt mer forhold til høyden sin, sånn generelt. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg er 166 cm og kjæresten min er 172 cm. Synes ikke det er noe problem. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg synes ikke små menn er sexy i det hele tatt. De blir for puslete synes jeg, men nå er jeg 174 selv. Jeg synes høye menn er flottest. 190+ er sexy for meg. Det er nok mye verre for en mann enn for en kvinne å være kortvokst. Menn skal nå liksom være store, sterke og beskyttende. jeg er også 174. Det kan være fine menn som er lavere enn meg, men det er ikke dem jeg kaster et ekstra blikk på. Er de mellom 185 og 190 og i tillegg mørk...sukk 0 Siter
Goldy79 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 eg er 163 cm høg og føler ikkje at det er så veldig stort problem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.