Gå til innhold

Om å være kortvokst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå heter det ikke dverg lenger da, det heter kortvokst. Dverg blir regnet som et diskriminerende ord :o)

Ja, og det skrev jeg i et innlegg litt lenger oppe. :-)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Logitechmusa

5

• tonie

3

• solyr

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, og det skrev jeg i et innlegg litt lenger oppe. :-)

Det leste jeg etter jeg hadde skrevet. Sånn er det når man leser 100 nyeste :o)

Skrevet

Det leste jeg etter jeg hadde skrevet. Sånn er det når man leser 100 nyeste :o)

:-)

Skrevet

Hvor høye var de som var med i dette programmet?

Jeg er kun 155cm og syns det er veldig lavt. Skulle ønske jeg var 165cm, det hadde vært perfekt i mine øyne.

Uansett klarer jeg meg fint i hverdagen, så høyden min er ikke et _problem_, kun litt irriterendes innemellom ;)

Gjest kålorm
Skrevet

Fint innlegg.

Jeg er 170 har hatt kjæreste på 167 som var alldeles skjønn. Sexy, morsom og intelligent.

Nå ble det jo ikke oss to da, men det skyldes ikke høyden hans.

Synd at høyde skal ha sånn "status"

Det er da utrolig mange duster som er "høye og mørke"..he,he...

Nei, høyde betyr ingenting!

Skrevet

Jeg så ikke programmet, da, så jeg kan ikke akkurat kommentere det.

Jeg er selv 159 cm høy, gubben er 180 cm. Når jeg tenker etter, så har jeg faktisk aldri vært sammen med noen som har vært i nærheten av min egen høyde, men det tror jeg er mer tilfeldig? Jeg har i alle fall aldri vært opptatt av at mannen skal ragen så og så høyt opp.

Mine 159 cm bærer jeg greit, selv om jeg nok - særlig i yngre og idrettsaktive år - skulle ønsker jeg hadde vært nokså mye lenger. I dag er det kun noen små praktisk problemer med å være såvidt kort; jeg når jo ikke opp på toppen av skap og slikt. Må alltid ha noe å klatre på i nærheten.

Men jeg tror nok at menn har litt mer forhold til høyden sin, sånn generelt.

Gjest Milla83
Skrevet

Jeg er 166 cm og kjæresten min er 172 cm. Synes ikke det er noe problem.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg synes ikke små menn er sexy i det hele tatt. De blir for puslete synes jeg, men nå er jeg 174 selv. Jeg synes høye menn er flottest. 190+ er sexy for meg.

Det er nok mye verre for en mann enn for en kvinne å være kortvokst. Menn skal nå liksom være store, sterke og beskyttende.

jeg er også 174. Det kan være fine menn som er lavere enn meg, men det er ikke dem jeg kaster et ekstra blikk på. Er de mellom 185 og 190 og i tillegg mørk...sukk

Skrevet

eg er 163 cm høg og føler ikkje at det er så veldig stort problem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...