Gå til innhold

Kutte ut vin og gå ned?


Gjest Vin til vann

Anbefalte innlegg

Gjest Vin til vann

Spiser relativt sunt (ikke kaker, fast food, brus) men en del ekstra kilo har seget på de siste to årene. Er veldig glad i rødvin, kan tenke meg det har blitt en tre - fire flasker i uka den samme perioden. Nå har jeg tatt vinpause, for jeg har en mistanke om at vinkosen er årsaken til vektøkningen - noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten all drikke kommer -i tillegg- til maten, og kaloriholdig drikke vil alltid føre til vektøkning hvis du ellers er stabil i vekt. Drikk vann hvis du er tørst, før du spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Jeg trodde det var noe "alle" visste at vin har mye kalorier..

Vi drikker vann til mat (og ellers) og et glass vin hvis vi skal kose oss litt ekstra eller på fest.

Jeg tror du vil få deg en positiv "overraskelse" hvis du bytter ut vinen med vann ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...