Gå til innhold

4- 5 kg minus!


palita

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente som er meget svak for god mat, og ikke minst en god sjokolade =) Er ikke overvektig men vil ta av 4 - 5 før sommeren. Men trenger noen råd til hva jeg kan spise og hva slags trening jeg kan gjøre. Jeg skal stramme opp hele kroppen, spessielt rompa, og få flatere mage. Mage syns jeg er vanskelig.

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg bestemte med i september for å gå ned 6 kilo på 6 mnd, og det skulle jo være overkommelig.

Kuttet ut godtespisingen i uka, bare godteri i helga og begynte å trene 1-2 ganger i uka (Friskis og sveettis) + gå tur en gang i uka.

3 kilo forsvant ganske greit, på ca 3 mnd. De resterende 3 kiloene er litt til og fra... Har vel mistet ca 1 til, altså tilsammen ca 4 kilo - men mangler altså 2 for å være i mål.

Jeg har nok sklidd ut i fohold til godteri + at jeg bare har trimmet en gang i uka i vinter. Prøver å ta sit-ups (100 stk) noen ganger i uka hjemme, f.eks. mens jeg ser på TV - og innbiller meg at det hjelper.

Drikk masse vann - og ut på tur (minst en halvtime om ganga med litt høy puls) noen ganger i uka! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...