Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har fått endel både gode og idiotiske svar her:)

Jeg selv har drevet endel med Tarot, men jeg tar ikke noen form for betaling for dette. Grunnen til det er fordi jeg er selv lært (holdt på siden jeg var 13 er idag 30) jeg bruker ikke noe form for bøker som jeg leser rett utav, jeg bruker kun kortene som et redskap for intuisjonen.

Jeg mener at de som utaler seg, kun basert på diverse dokumentarer og forsøkelser på å sverte en metode som har blitt brukt siden FØR kristendommens tid, ikke aner hva de snakker om rett og slett, og noe av det beste ved å legge tarot (jeg kaller det IKKE spåing) er å få desse til å sitte å måpe og få seg selv til å tvile:P

Jeg vet 100% hva jeg driver med, men vet også at det er mange humbuggere der ute som rett og slett ikke kan å legge, da de ikke eier intuisjon nok.

Hei du

Takk for at noen er positive her. Kunne du spådd meg? Eller at vi fikk til en samtale over msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en bok om spåing. Det er enkle prinsipper om manipulasjon og illusjoner.

Når du har lest den, så tror du ikke på spåing mer. Når du forstår taktikken/teknikken.

Skrevet

Så du er synsk? Eller har overnaturlige egenskaper av en eller annen grad?

Hvis ikke er det naturligvis humbug.

Tja, jeg vil ikke akkurat kalle meg synsk. Ikke på samme måte som mange andre, men jeg har en meget sterk intuisjon, som går utover det som er vanlig + at jeg har varme og healende hender.

Jeg driver også med fjernhealing, men er ganske ny i dette.

Saken er den, at de fleste som driver dette seriøst, tar svært skjeldent betaling av noen form.

Mange vil heller at de gir en gave til forskninger innen kreft, aids osv. Som en takk for insatsen.

Skrevet

Hei du

Takk for at noen er positive her. Kunne du spådd meg? Eller at vi fikk til en samtale over msn?

Jeg kan alltids legge et tarot legg på deg, ikke noe problem:) Vet ikke om det er lov å legge ut email adresser her på dol?

Men ta kontakt på iredal(alfakrøll)start(dott)no ;)

Skrevet

Den forklaringen holder ikke hvis "spådommen" er detaljert og spesifikk nok. Det finnes flere eksempler som likner på slikt, uten at jeg selv konkluderer hverken fra eller til.

"............................................"

Mange "spåkjerringer/gubber" er veldig flinke til å tolke små, subtile tilbakemeldinger og føle seg fram - og kan dermed gi forbløffende "nøyaktige" spådommer.

Skrevet

Heh-heh...skeptisk til mennesker som tror på noe du ikke tror på? Du er ikke litt vel "konkluderende", synes du?

"............................................."

Det handler vell mer om at brendt barn skyr ilden tenker jeg. Min eks-mann ringte en spå-kjerring når vi hadde samlivspeoblemer. Men helt klart Pozak - jeg bør ikke være fordomsfull og kateorisk, men litt vanskelig å la være noen ganger. Skal gå hen og øve meg ;o)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Tja, jeg vil ikke akkurat kalle meg synsk. Ikke på samme måte som mange andre, men jeg har en meget sterk intuisjon, som går utover det som er vanlig + at jeg har varme og healende hender.

Jeg driver også med fjernhealing, men er ganske ny i dette.

Saken er den, at de fleste som driver dette seriøst, tar svært skjeldent betaling av noen form.

Mange vil heller at de gir en gave til forskninger innen kreft, aids osv. Som en takk for insatsen.

Hei

Du skulle legge et legg på meg (tarot) men jeg fikk ingen svar av deg. Er du her enda?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...