Gjest AveM Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Du kan bruke begge deler! Jeg bruker helst mørk sjokolade, synes det ikke blir fullt så emment som med lys. Men det er en smakssak! ;-) Du tror vel ikke jeg klarte å vente på svar så lenge, he he. Jeg valgte lys kokesjokolade, men den var ganske mørk til å være lys - om du skjønner Glasuren er enormt god!!! Mannen min hadde med seg endel kake på jobb i dag, og de sa det var den beste sjokoladekaka de hadde spist. Alt forsvant på et øyeblikk. Det ble rikelig med glasur, så denne kommer jeg nok til å lage igjen!!! 0 Siter
puttelull Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Du tror vel ikke jeg klarte å vente på svar så lenge, he he. Jeg valgte lys kokesjokolade, men den var ganske mørk til å være lys - om du skjønner Glasuren er enormt god!!! Mannen min hadde med seg endel kake på jobb i dag, og de sa det var den beste sjokoladekaka de hadde spist. Alt forsvant på et øyeblikk. Det ble rikelig med glasur, så denne kommer jeg nok til å lage igjen!!! Bra at kaka ble god da! Jeg kan ikke å lage annen glasur, jeg... Ungene er lviredd fro at det ikke er jeg som baker sjokoladekake til bursdager...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.