Gå til innhold

Mæhlum / Endsjø


Gjest Yellow Ledbetter

Anbefalte innlegg

Gjest Yellow Ledbetter

Hei!

Jeg "lider" av en

(belastnings)skade i høyre kne. Under treningsøkter holder jeg smertene i sjakk ved hjelp av en spesiell type teip. Dette hjelper veldig mye på høyre kne (hvor skaden i utgangspunktet var), men smertene flytter da seg noen ganger over i venstre når jeg har teipa høyre. Jeg lurer på om det vil være en ide å teipe begge knærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på om det er samme type skade. Av og til belaster man det andre benet annerledes når det ene benet er skadet. Det kan være en annen årsak til plagene dine, så jeg ville nok fått det undersøkt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Kjære Y.L.

Noen ting. Ved slik skade, velg en treningsform som ikke belaster eller provoserer kneet. Hvis smertene likevel ikke gir seg, bør du få skekket dette noe nærmere. Hva består egentlig skaden i. Men hvis du føler litt plaster eller tape hjelper, så bruk det.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Idrettslege NIMF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...