Gå til innhold

Skulle egentlig få Reductil, men for høyt blodtrykk


Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Gjest brukt de tidligere

At du selv ikke har hatt effekt av Reductil, betyr ikke at andre heller ikke har det. Den effekten som mange rapporterer om, er nettopp at behovet/ønsket for søtsaker forsvinner.

Jeg mistet kiloer jeg ... men som jeg skrev det var en av verdens dyreste slankekurer. Men jeg måtte slutte med dem pga at pulsen ble for høy, noe som igjen kunne medføre til alvorlige bivirkninger.

Jeg skriver at selv om en går på Reductil, så må en sette alle kluter til selv, det er ikke bare å ta pillen for så å tro at en blir slank. Søtbehovet blir ikke borte med Reductil, da er det inni hodet ditt det skjer noe, at du kanskje tar deg mer sammen om du går på Reductil. Det samme som skjer inni hodet på mange som slanker seg på vanlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker reductil

Det er jo en grunn til at det er så stor kontroll på Reductil da ..... at du klarer å overtale en lege skremmer meg ..... tenk hvis bivirkningene slår til .... huff og huff.

Jeg brukte tablettene selv i tre måneder (en av verdens dyreste slankekurer), måtte slutte med dem pga at pulsen blei for høy.

Hvis du tror at du kan ta Reductil-tabletten og så bli slank, da må du tro om igjen. Selv om du bruker de må du jo fortsatt holde deg unna søtsakene, du må fortsatt spise korrekt, du må fortsatt ut å trimme ....... Tablettene lurer jo bare hjernen din til å tro at du er mettere enn du er, den lurer IKKE hjernen din til å tro at du ikke har lyst på søtsaker .....

Åjoda, med Reductil er det helt slutt på overspising og trøstespising. Har ikke de lystene jeg hadde før, og glemmer jeg å ta pillen en dag går jeg rundt og snoker i skuffer og skap og kjenner lysten på noe godt. Innimellom glemmer jeg å spise så jeg har vært nødt til å begynne å spise etter klokka.

Vekta går ned.

Samtidig er det selvsagt viktig å jobbe med kosten og mosjon for å lage nye, varige vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk hypnose. Mener å ha lest at dette skal koste et par tusen, men at man kanskje må gjøre det flere ganger. Jeg leste om det i en eller annen avis eller blad, om noen som ble kvitt lysten på sjokolade. Typen som også var med bare for å passe på henne, ble også kurert ved å sitte i samme rommet.

Bare et tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Jeg mistet kiloer jeg ... men som jeg skrev det var en av verdens dyreste slankekurer. Men jeg måtte slutte med dem pga at pulsen ble for høy, noe som igjen kunne medføre til alvorlige bivirkninger.

Jeg skriver at selv om en går på Reductil, så må en sette alle kluter til selv, det er ikke bare å ta pillen for så å tro at en blir slank. Søtbehovet blir ikke borte med Reductil, da er det inni hodet ditt det skjer noe, at du kanskje tar deg mer sammen om du går på Reductil. Det samme som skjer inni hodet på mange som slanker seg på vanlig måte.

En god del brukere av Reductil opplever at søtbehovet reduseres kraftig.

Du skriver at i såfall er det "i hodet" noe skjer. Siden Reductil virker på hjernen, så er det så avgjort i hodet noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brukt de tidligere

En god del brukere av Reductil opplever at søtbehovet reduseres kraftig.

Du skriver at i såfall er det "i hodet" noe skjer. Siden Reductil virker på hjernen, så er det så avgjort i hodet noe skjer.

ja, men det må det også gjøres ved en helt vanlig slankekur, ikke bare at en pille skal gjøre det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

ja, men det må det også gjøres ved en helt vanlig slankekur, ikke bare at en pille skal gjøre det for deg.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brukt de tidligere

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Å bruke hodet mener jeg.

Når en slanker seg med kosthold og trim (det funker det også), så må en bruke hodet.

Når en slanker seg med Reductil, så er det Reductilen som "regjerer i hodet ditt". :) blei litt vanskelig dette, men håper du skjønte meg mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Å bruke hodet mener jeg.

Når en slanker seg med kosthold og trim (det funker det også), så må en bruke hodet.

Når en slanker seg med Reductil, så er det Reductilen som "regjerer i hodet ditt". :) blei litt vanskelig dette, men håper du skjønte meg mer nå.

Dette begynner å bli en litt tullete diskusjon.

Det går selvfølgelig an å redusere vekt uten Reductil. Like selvfølgelig er det at for noen vil Reductil være et godt rupplement til andre tiltak, og for noen få vil det til og med kunne være et "vidundermiddel", dvs. noe som gjør slankingen utrolig mye lettere enn hva de har erfart ved andre metoder.

Det finnes mange veier til Rom, så hvis en er stengt bør man se seg om etter en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli en litt tullete diskusjon.

Det går selvfølgelig an å redusere vekt uten Reductil. Like selvfølgelig er det at for noen vil Reductil være et godt rupplement til andre tiltak, og for noen få vil det til og med kunne være et "vidundermiddel", dvs. noe som gjør slankingen utrolig mye lettere enn hva de har erfart ved andre metoder.

Det finnes mange veier til Rom, så hvis en er stengt bør man se seg om etter en annen.

Må nesten le ... Minner om at hele diskusjonen ble startet fordi vedkommende som skrev første innlegg var deprimert over IKKE å få Reductil pga høyt blodtrykk :-)

Det er jo artig å se hvor utartet det kan bli når man først misforstår hva vedkommende som startet egentlig skrev hit inn for.

Hun ville vel kanskje bare ha litt medfølelse?

Ikke vet jeg ... men mange interessante synspunkter har vel uansett kommet fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Mary Poppins

Du har sikkert fått dette tipset mange ganger før men har du forsøkt krom tabletter? De skal visstnok dempe sukkerbehovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...