Gå til innhold

Solbriller - hva har dere ???

Gjest brillefin i sommer jeg ja.....

Anbefalte innlegg

Gjest brillefin i sommer jeg ja.....
Skrevet

Ønsker meg noen kule solbriller men synes jeg ser rar ut i de fleste.

Hvilke type solbriller har du ?

Merkesolbriller ? ¨

H&M solbriller ?

Hva koster de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solbriller med styrke i glassene, merke Rodenstock. Solide og gode briller, men ikke så veldig hippe akkurat. Mer tidløse.

Jeg har også ett par RayBan, sånne med avlange glass og uten innfatning som jeg bruker når jeg har kontaktlinser.

Solbeskyttelsen er like gode på briler fra H&M sies det, har hatt endel av dem også.

Skrevet

Mine er av merket Pilgrim. Kosta litt over tusenlappen, tror jeg. Jeg er veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Jeg har hvite Dolce & Gabbana.

Ligger på rundt 2000,-

Skrevet

jeg har aldri hatt solbriller...

Eller jo jeg fikk noen merkesolbriller til jul en gang av tante/onkel/søskenbarn, en meget merkefiksert familie... men har aldri brukt dem.

Skrevet

De dyreste solbrillene mine, er fra butikken Cir'o. De kostet 20 kr.

Jeg mister dem eller setter meg på dem uansett, så for meg er det ikke vits i å legge ned stort mer.

Gjest printa
Skrevet

De dyreste solbrillene mine, er fra butikken Cir'o. De kostet 20 kr.

Jeg mister dem eller setter meg på dem uansett, så for meg er det ikke vits i å legge ned stort mer.

Samme for meg. Har forsøkt merkebriller, men jeg setter meg bare på dem, eller glemmer dem.

Hennes og Mauritz har et utvalg kule, som jeg gjør meg god nytte av, uten å betale meg i hjæl.

Skrevet

Samme for meg. Har forsøkt merkebriller, men jeg setter meg bare på dem, eller glemmer dem.

Hennes og Mauritz har et utvalg kule, som jeg gjør meg god nytte av, uten å betale meg i hjæl.

Jeg har brukket mine, så jeg må se meg om etter nye. Da blir det H&M.

Er helt avhengig av solbriller i bilen. Får nesten ikke til å kjøre hvis det er veldig lyst.

Skrevet

Kjøpte Adidas for 2-3 år siden. Kjempefornøyd, men nå ser det ut til at de synger på siste verset. Kjøpte de til 1/2 pris, og mener jeg betalte ca. 400,-.

Gjest togli
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk noen kjempekule solbriller på Lindex her forleden!

De billige solbrillene er minst like bra som de dyre (tester viser det). Dessuten synes jeg mange billige solbriller også er tøffe!

Skrevet

Har noen små firkanta noen - som jeg glemmer overalt i huset, så jeg ender opp med gubbens gamle som alltid ligger i bilen. Bruker bare solbriller i bilen omtrent.

Merke? Næ gåsj

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk noen kjempekule solbriller på Lindex her forleden!

De billige solbrillene er minst like bra som de dyre (tester viser det). Dessuten synes jeg mange billige solbriller også er tøffe!

Ja, de beskytter øynene like bra, mot UVA-UVB stråler, men man har ikke like godt syn.

Enten blir de for lyse ellers blir de for mørke, dyre solbriller kan man som regel tilogmed kjøre inn i tunneller med.

Skrevet

Jeg har brukket mine, så jeg må se meg om etter nye. Da blir det H&M.

Er helt avhengig av solbriller i bilen. Får nesten ikke til å kjøre hvis det er veldig lyst.

Jeg har alltid et par ekstra-solbriller liggende i hanskerommet i bilen, sånn i tilfelle jeg glemmer eller roter bort de jeg vanligvis bruker.

Skrevet

Jeg har flere par solbriller, men de jeg bruker mest er noen billige fra H&M eller noe slikt, fra i fjor. Fulle av riper, enda jeg har de i et brille-etui når de ikke brukes. Har vel mistet de i bakken et par ganger. Og så har jeg et par RayBan fra sikkert 8 år tilbake om ikke mer, som har tålt juling!

Vurderer å kjøpe meg noen nye nå, men om det blir H&M/Lindex eller dyrt merke vet jeg ikke ennå. Får se først om jeg finner meg noen fine på billigbutikk tenker jeg.

Gjest togli
Skrevet

Ja, de beskytter øynene like bra, mot UVA-UVB stråler, men man har ikke like godt syn.

Enten blir de for lyse ellers blir de for mørke, dyre solbriller kan man som regel tilogmed kjøre inn i tunneller med.

Okei, det var jeg ikke klar over. Jeg bruker solbriller så sjelden at jeg aldri har brydd meg om å prøve de dyre variantene...

Skrevet

Har noen billige solbriller som jeg kun bruker når jeg kjører bil.

Skrevet

Jeg har billige solbriller, jeg er verdensmester i å rote bort ting, og jeg her ikke råd til å sitte i stykker eller miste solbriller til et par tusen kroner. Jeg hadde et par briller fra Versace en gang og det er uten tvil de beste jeg har hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...