Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg kan ikke huske å ha lest forklaringen hennes (selv om jeg sikkert har gjort det med min teflonhjerne).

Er det fra "kvinnelig kjønnsORGan", kanskje?

Æsj, den var bløtere enn andedun. *rødme* (Men kunne bare ikke dy meg - unnskyld, org.)

Øøøøh.

*S*

Annonse

Mrs. Wallace

Jeg mistenker nesten mrxx for å være mormoner, så mange som han har fridd til :-)

Det er ingen tvil om at den mannen har stor kapasitet ;-)

Nå må jeg selvsagt være kverulerende og uflørtende, og ile til med å påpeke at mormonere _ikke_ tillater flerkoneri. Det ble forbudt på 1800-tallet.

;o)

Gjest Ulvinnen

Nå må jeg selvsagt være kverulerende og uflørtende, og ile til med å påpeke at mormonere _ikke_ tillater flerkoneri. Det ble forbudt på 1800-tallet.

;o)

Nå må du ikke ødelegge alt her da!

Men selv om det er forbudt, så praktiserees flerkoneri fortsatt hos enkelte grener av mormonerne.

Gjest Ulvinnen

Men meg har han aldri fridd til.

Han har ikke fridd til meg heller direkte.

Men en gang han fridde til MP, så forlangte amber sun og jeg flerkoneri, som ble akseptert både av mrxx og MP. Da kom vi forresten frem til en helt utmerket avtale: MP skulle få en jobb med høy lønn og forsørge oss alle sammen.

Annonse

Mrs. Wallace

Nå må du ikke ødelegge alt her da!

Men selv om det er forbudt, så praktiserees flerkoneri fortsatt hos enkelte grener av mormonerne.

Men de som praktiserer flerkoneri blir ekskludert fra kirken. Så det så!

Selv praktiserer jeg flerflørteri.

*blunke, blunke, flørte, flørte*

Gjest Ulvinnen

Men de som praktiserer flerkoneri blir ekskludert fra kirken. Så det så!

Selv praktiserer jeg flerflørteri.

*blunke, blunke, flørte, flørte*

*blunke og flørte tilbake*

Jeg flørter både med kvinner og menn, så jeg er ganske allsidig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...