Gå til innhold

Vil trene!


Pus123

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sønn for ni måneder siden, før fødselen hadde jeg en fin og veltrent kropp. Nå har jeg lagt på meg hele ti kilo, og de vil jeg få ned..

Kjøpte trimsykkel som jeg liksom skulle begynne å sykle på, men den har blitt stående i kjelleren, vurderer å begynne på volleyball igjen, noe som jeg spilte før.men har så lite energi, det eneste jeg vil er å sove, er så trøtt og sliten hele tiden. noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få tilbake motivasjonen? Hadde vært godt for min egen del, vil komme i form igjen..

Og om noen har noen kostholdstips, hadde det vært supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle ta en tur til legen og få sjekket stoffskiftet ditt, siden du er så trett hele tiden? Det kan ofte forandre seg etter et svangerskap.

Jeg slet også med motivasjonen da jeg skulle begynne å trene igjen etter at jeg fikk barn. Begynte på sats og prøvde å trene, men endte opp som støttemedlem. Nå, seks år senere, er jeg igjen Sats-medlem, og nå syns jeg det er gøy! Forskjellen er at jeg kun går på treningstimer i sal som jeg syns er morsomme i stedet for å slite meg gjennom dødskjedelig styrketrening på apparater. Syns det er lettere å stå på når det er bra musikk og en engasjert instruktør som pisker meg fram :o)

Dessuten nyter jeg at den tiden jeg bruker på trening, kun er _min_! Jeg kan for en liten stund koble helt ut og bare tenke på meg selv. Det er også en form for motivasjon for meg :) Jeg tenker egentlig ikke så mye på å oppnå resultater, målet mitt er bare å få til å trene regelmessig over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...