Gå til innhold

Feite unger - Feite foreldre


Gjest En som har tenkt til å leve lenge

Anbefalte innlegg

Gjest printa

Det har du sikkert rett i.

Men når det gjelder såkalt "godlukt" er kvinnene som regel de klart verste.....

Når det gjelder annen "kroppsodør" så kan det nok være at mange mannfolk går kvinnene en god gang....:-)

;-)

Jeg ga en mann en flaske parfyme i gave. Det var en (husker ikke navn) flaske formet som en herrekropp.

Etter 14 dgr. hadde han dynka seg ferdig på den. Gjett om det lukta............?

FyttiGriisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    51

  • flisa

    30

  • Goliath

    28

  • ShitDiddelyDo

    24

Mest aktive i denne tråden

Fint at du synes det er helt greit med feite unger, som kommer til å få en litt vanskligere oppvekst enn det som er nødvendig. La oss skille helt klart på de som har medfødte problemer med fedme, og de som rett og slett spiser så de nesten sprekker.Velkommen til virkeligheten sier nå jeg bare.Folk har vel lov til å mene akkurat hva de vil om fedme.

Folk kan mene akkurat hva de vil, men de kan for f*** holde seg for god til å utgjyte for all verden hva de mener.

Akkurat som at jeg ikke nevner den eventuelle nikotinstanken eller øldunsten av mennesker jeg treffer. Eller kommenterer den store nesa. Eller kvisene. Jeg kommenterer heller ikke hybelkaniner eller rot hos mennesker jeg er på besøk hos. Vanlig folkeskikk med andre ord. Tenke det - men ikke si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan mene akkurat hva de vil, men de kan for f*** holde seg for god til å utgjyte for all verden hva de mener.

Akkurat som at jeg ikke nevner den eventuelle nikotinstanken eller øldunsten av mennesker jeg treffer. Eller kommenterer den store nesa. Eller kvisene. Jeg kommenterer heller ikke hybelkaniner eller rot hos mennesker jeg er på besøk hos. Vanlig folkeskikk med andre ord. Tenke det - men ikke si det.

Da er jeg vel om deg da med normal folkeskikk. Jeg sier heller ikke til folk at de er feite osv. osv., men det er vel lov til å ha meninger om hva en synes er rett eller galt. Jeg mener at det finnes alt for mange feite og usunne folk, men jeg sier det ikke til de.Jeg tror nok at de som er feite, er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg vel om deg da med normal folkeskikk. Jeg sier heller ikke til folk at de er feite osv. osv., men det er vel lov til å ha meninger om hva en synes er rett eller galt. Jeg mener at det finnes alt for mange feite og usunne folk, men jeg sier det ikke til de.Jeg tror nok at de som er feite, er klar over det.

Da er vi på linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Jeg ga en mann en flaske parfyme i gave. Det var en (husker ikke navn) flaske formet som en herrekropp.

Etter 14 dgr. hadde han dynka seg ferdig på den. Gjett om det lukta............?

FyttiGriisen

he-he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

:-)

Helt ærlig - jeg FATTER IKKE hvordan noen kan gå rundt å stinke overveldende av tung og kvalmende parfyme, uten å merke NOE ubehag selv?

Også for meg så snører det seg helt sammen når jeg får en overdose av en slik dunst opp i nesa.....

Jeg melder meg inn i klubben mot stinkende parfyme, selv om jeg ikke røyker :-)

Det var spesielt problematisk da jeg var gravid. Da ble jeg ekstra var for sterke lukter og måtte ofte gå unna parfymerte kvinner fordi jeg ble kvalm av lukta.

En gang var det ei som stinket parfyme som satte seg ved siden av meg på bussen. Da måtte jeg trenge meg forbi henne mens jeg holdt hendene for munnen. Takk og lov for hyggelige sjåfører. Han stoppet bussen og ventet pent til jeg var ferdig med å kaste opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Jeg melder meg inn i klubben mot stinkende parfyme, selv om jeg ikke røyker :-)

Det var spesielt problematisk da jeg var gravid. Da ble jeg ekstra var for sterke lukter og måtte ofte gå unna parfymerte kvinner fordi jeg ble kvalm av lukta.

En gang var det ei som stinket parfyme som satte seg ved siden av meg på bussen. Da måtte jeg trenge meg forbi henne mens jeg holdt hendene for munnen. Takk og lov for hyggelige sjåfører. Han stoppet bussen og ventet pent til jeg var ferdig med å kaste opp...

Åhhh, høres ut som en forferdelig opplevelse! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Åhhh, høres ut som en forferdelig opplevelse! :(

Det var det :(

Det hører også med til historien at bussen måtte stoppe flere ganger slik at jeg fikk kaste opp på den turen, sikkert fordi parfymen var i hele bussen.

Dessuten var jeg så få uker på vei at det ikke syntes, så jeg vet ikke hva de ombord trodde at feilte meg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

:-)

Helt ærlig - jeg FATTER IKKE hvordan noen kan gå rundt å stinke overveldende av tung og kvalmende parfyme, uten å merke NOE ubehag selv?

Også for meg så snører det seg helt sammen når jeg får en overdose av en slik dunst opp i nesa.....

Men får du noe gehør for dine plager? Det synes opplest og vedtatt at vi røykere ikke KAN kjenne noe/plages med noe i lukt-kategorien. Det irriterer meg!

Nåh, jeg skal vel stå det over, tenker jeg, og nå er jo Ulvinnen i samme klubb - så da går vi vel til aksjon, da?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

Jeg melder meg inn i klubben mot stinkende parfyme, selv om jeg ikke røyker :-)

Det var spesielt problematisk da jeg var gravid. Da ble jeg ekstra var for sterke lukter og måtte ofte gå unna parfymerte kvinner fordi jeg ble kvalm av lukta.

En gang var det ei som stinket parfyme som satte seg ved siden av meg på bussen. Da måtte jeg trenge meg forbi henne mens jeg holdt hendene for munnen. Takk og lov for hyggelige sjåfører. Han stoppet bussen og ventet pent til jeg var ferdig med å kaste opp...

Kjære vene. Skjønte damen at hun var årsaken, tror du?

Så ille er ikke jeg, da, men jeg får rett og slett pusteproblemer. Som røyker har jeg vel ikke lov til det, kanskje, men det skjer allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Kjære vene. Skjønte damen at hun var årsaken, tror du?

Så ille er ikke jeg, da, men jeg får rett og slett pusteproblemer. Som røyker har jeg vel ikke lov til det, kanskje, men det skjer allikevel...

"Kjære vene. Skjønte damen at hun var årsaken, tror du?"

Ikke godt å si siden jeg ikke klarte å snakke. men hun så jo at jeg satte meg lengst mulig unna henne etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som vil leve lenge

Andres tanker kan man ikke styre. Men det hadde utvilsomt vært en fordel om folk kunne holde kjeft hvis de ikke har noe hyggelig å si! Når man som overvektig endelig har "mannet seg opp" til å gå på stranda, og så får høre "FY FAEN, SE HU FEITE KJERRINGA DER'A!" er det lett å miste motet.

Eller "DÆVEN, HAR'U SPIST EN HVAL, ELLER? DU SER JO UT SOM EN! FY FAN ASS..."

Og når man spiser, så får man høre at "om du ikke hadde vært så opptatt av å trøkke mat inn i trynet, kunne du kanskje brukt tida til å trimme i stedet! Det hadde'ru trengt!"

Slike kommentarer får jeg høre ofte, og det er pokker ikke moro! Folk tror at de kan si akkurat hva de vil til oss som er store! Hva vet vel de om meg? Jeg tilhører den gruppa som er overvektig som følge av sykdom, og jeg trener faktisk hver dag! Men det er klart, det ser jo ikke de som kommer med slik dritt... de ser bare en feit person og dømmer meg ut fra fordommer. Er det noe vi overvektige ikke trenger å høre, så er det at vi er feite! Det er faktisk noe vi i høyeste grad er klar over selv. Hvem pokker har gitt slike "besserwissere" rett til å kommentere mitt utseende?

Jeg kommenterer ikke ditt eller andre som er overvektige sitt utseende, når de er tilstede. Jeg har faktisk litt oppdragelse. Vi lever i ett samfunn, hvor alle enten de er stor eller liten, svart eller hvit osv. skal leve sammen. Likevel må en får lov til å ha meninger og tanker om ting, uten at folk skal føle seg støtt i hytt og pine. Er du feit så er du feit, sånn er det med en saken. Hvis du spiser normalt, og trener hver dag, vil du ikke bli smell feit, enten du lider av en sykdom eller ikke.Vet du hva det vil si å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du ser at innlegget ditt oooser av surmaget kritikk, bør du lese ditt eget innlegg en gang til.

Merkelig hvor enkelt det er å se flisa i andres øyne og overse bjelken i sitt eget.

Herregud da menneske!!

Spørsmålet og bekymringen hennes er helt ok. Det er foreldres ansvar å gi ungene sunne matvaner. Fedme er årsaken til mange alvorlige lidelser og sykdommer.

Jeg fatter ikke at folk blir så vanvittig store. At det går an å ete seg så feit.

Jeg hadde aldri klart å trives med en hvalrosskropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tåpeligste emne noensinne! er ikke alle som kan noe for at man er overvektig!

Øh....?? Mener du at noen tvinger i dem all maten?

Selvfølgelig kan de for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - selv veier jeg 100 og skulle veid fra 53-63 - så det er jo ikke akkurat littegrann....

Kanskje du skulle vurdere å butte nick?;-) Jeg har innbildt meg at du var liten og lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så veldig om voksne folk som er feite. Det er deres liv, deres valg, osv. Noen ganger er det faktisk ikke det en gang, jeg er selv en emotional eater, og selv om jeg ikke har blitt feit av det (enda), så vet jeg hvor utrolig vanskelig det kan være å kontrollere seg selv.

MEN, når jeg ser smellfeite UNGER, da blir jeg sinnsykt provosert. Det er tross alt ikke SÅ vanskelig å kontrollere datatid, koke dem sunne måltid, gi godteri bare på lørdager, og dytte de ut i en fotballkamp i ny og ne. Det ligger allerede i deres natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle vurdere å butte nick?;-) Jeg har innbildt meg at du var liten og lett.

Jeg var jo det da jeg begynte her! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...