Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

..på fylla, slik jeg har gjorde i går(!!!), er det best å sende beklagende meldinger til alle impliserte, late som det aldri har skjedd eller rett og slett bare flytte? :-o

Erfaringer, anyone?

Jeg er så flau at jeg nesten dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Hva har du, kan gjort nå da? Hihi, kan ikke tenke meg at du har gjort den verste skandalen men at du finner på mye rart vet vi jo ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du gjorde?

Om du rev klærne av en fyr og tok han hardt og brutalt på stuebordet, foran øynene på kona og svigerforeldrene hans, hadde jeg muligens sendt en aldri så liten beklager-sms, eller flytta.

Har du fått litt trollfylla og gjort tanker om til ord, tror jeg du bare kan glemme det og håpe de gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Neeeeeeeei! Bare ligg lavt. Ikke sikkert de andre syntes det du gjorde var like ille som deg, og da er det ikke særlig lurt å minne dem på det dagen derpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Hva har du, kan gjort nå da? Hihi, kan ikke tenke meg at du har gjort den verste skandalen men at du finner på mye rart vet vi jo ;o)

Noe strippegreier? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Spørs hva du legger i skandale. Jeg lagde stor skandale en gang, og da var det bare å legge seg flat og ringe rundt og beklage oppførselen min. Ellers hadde jeg mistet de vennene.

Nei, jeg sier ikke hva det var!

Men er du redd for at noen ble dypt såret eller at du har ødelagt vennskapsforhold/tillit/whatever synes jeg du skal legge deg flat.

Kommer liksom helt an på hva du har gjort da.

*veldig nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hva har du, kan gjort nå da? Hihi, kan ikke tenke meg at du har gjort den verste skandalen men at du finner på mye rart vet vi jo ;o)

Tro du meg jeg har driti på draget..:-o Det handler om å si ting som burde være hemmelig, det dreier seg om å furte, kaste mobiltelefonen sin i søpla i offntlighet, det handler om å legge an på fyrer på det mest uanstendige, det handler om å fylleringe..Og selvfølgelig litt fyllesrtipping..;-P

Oh ja, jeg siktet seriøst mot stjernene her! :-o

*med skalle & sjelebank*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Kommer an på hva du gjorde?

Om du rev klærne av en fyr og tok han hardt og brutalt på stuebordet, foran øynene på kona og svigerforeldrene hans, hadde jeg muligens sendt en aldri så liten beklager-sms, eller flytta.

Har du fått litt trollfylla og gjort tanker om til ord, tror jeg du bare kan glemme det og håpe de gjør det samme.

Ikke fullt så galt, men jaggu meg galt nok..;-P

Jeg har ike turt å beklage tilde mest skadelidende, og etter veninneprat ble jeg rådet mere til å forsvinne sporløst, og hvertfall ikke ta det opp frivillig..;-p

Kanskj jeg tør å gå utenfor igjen i 2008.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Neeeeeeeei! Bare ligg lavt. Ikke sikkert de andre syntes det du gjorde var like ille som deg, og da er det ikke særlig lurt å minne dem på det dagen derpå. ;)

Hehe..Jeg ligger nok lavt..Jeg har kommet til det jeg og..Men glemt av de andre? La oss si det sånn at jeg tviler sterkt..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152362493' post='3200730]

Spørs litt hva som har skjedd :)

Se svar til Dorthe..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hva har du nå gjort? Prøv å glemme det......

Jeg prøver og prøver, men hjelpe og trøste..Jeg er sånn en tulling..Godt jeg reiser vekk på ferie snart..;-) Hva jeg har gjort? Alt galt man kan finne på med for høy promille.,mere eller mindre..;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Spørs hva du legger i skandale. Jeg lagde stor skandale en gang, og da var det bare å legge seg flat og ringe rundt og beklage oppførselen min. Ellers hadde jeg mistet de vennene.

Nei, jeg sier ikke hva det var!

Men er du redd for at noen ble dypt såret eller at du har ødelagt vennskapsforhold/tillit/whatever synes jeg du skal legge deg flat.

Kommer liksom helt an på hva du har gjort da.

*veldig nysgjerrig*

De som er mest impliserte og som var mest plaget av fyllelaguna er perifert bekjente, vennene mine har jeg ringt..(faktisk..puh!) Og jeg tør ikke jeg altså..Jeg kan aldri mere gå ut! :-o

Jeg gjorde mye, men kan ikke gå i grim detalj, folk kan kjenne meg igjen.

*paranoid på toppen av det hele* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe, kult.

Men du vet faen meg bedre enn å skrive A og ikke B!

:)

Jeg tør ikke skrive hva det dreier seg om i all sin grimme prakt, je er paranoid i tillegg og redd impliserte skal kunne kjenne meg igjen..;-P

Men ingridienser er: furting, drama, hemmeligheter som lekker, anlegging på menn jeg ikke har noe med å legge an på, grovt selvskryt, fylleringing, og kasting av mobil i søpla i alles påsyn. Sånn rent blandt annet.:-o

Jeg skammer meg i hjel, og kan aldri mere gå ut, trist men sant..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdens verste mor

Jeg tør ikke skrive hva det dreier seg om i all sin grimme prakt, je er paranoid i tillegg og redd impliserte skal kunne kjenne meg igjen..;-P

Men ingridienser er: furting, drama, hemmeligheter som lekker, anlegging på menn jeg ikke har noe med å legge an på, grovt selvskryt, fylleringing, og kasting av mobil i søpla i alles påsyn. Sånn rent blandt annet.:-o

Jeg skammer meg i hjel, og kan aldri mere gå ut, trist men sant..;-P

Jeg kan joine deg i å ikke gå ut av huset etter jeg "mistet" veslas overnattingsgjest da hun skulle ligge her.

*grave seg ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg kan joine deg i å ikke gå ut av huset etter jeg "mistet" veslas overnattingsgjest da hun skulle ligge her.

*grave seg ned*

Huffda.. Men altså, dere fant henne vel igjen? ;-)

Vi får sitte inne og dole og trøstespise og sånn vi da, og finne trøst i fellesskjebne som innesittere? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det en klem og en klapp på skuldra? Når du sitter på gyngestolen på gamlehjemmet har du iallefall noe å se tilbake på. Det er ikke sikkert det hadde vært en like innholdsrik minnebok dersom du hadde levd livet annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe..Jeg ligger nok lavt..Jeg har kommet til det jeg og..Men glemt av de andre? La oss si det sånn at jeg tviler sterkt..;-)

Men det er best å leve in denial, har jeg funnet ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...