Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Neida. Er du klar over hvor varmt det var i går? Det var lummert som faen. Det er klart man gjør dumme ting. Selv den beste kan klikke på dager som i går, og det til og med uten alkohol.

Du var (vil jeg tro) dritings, og psykovarme kombinert med øl kan gjøre noen og enhver ustabil.

Det var lummert i går, og er det lummert blir man lumsk!

Er det derfor det heter lummert, altså? Fordi man blir lumsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

Er det ikke verre?

Jeg har tidligere gjort noe av det samme. La til og med pikken på bordet for å sammenligne. Helt seriøst. Dessuten mobba jeg skjorta (!) til typen jeg forsøkte å kjibbe dama fra. Det var vel det beste argumente jeg kom opp med. Etterpå løfta jeg en kompis opp fra gulvet, med tak rundt leggene hans, og full som han var glemte han å ta seg for og landa på nesa.

Kom jeg over det? Ja.

Huff, det der har jeg ikke tenkt på på mange år. Faen, nå får jeg fyllenerver jeg også.

Hun dama tilga meg forresten, sånn halvveis. :)

Det var forresten lummert den dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Neida. Er du klar over hvor varmt det var i går? Det var lummert som faen. Det er klart man gjør dumme ting. Selv den beste kan klikke på dager som i går, og det til og med uten alkohol.

Du var (vil jeg tro) dritings, og psykovarme kombinert med øl kan gjøre noen og enhver ustabil.

Det var lummert i går, og er det lummert blir man lumsk!

Det var en god teori! :-) Jeg kjøper den!

Du er grei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Er det ikke verre?

Jeg har tidligere gjort noe av det samme. La til og med pikken på bordet for å sammenligne. Helt seriøst. Dessuten mobba jeg skjorta (!) til typen jeg forsøkte å kjibbe dama fra. Det var vel det beste argumente jeg kom opp med. Etterpå løfta jeg en kompis opp fra gulvet, med tak rundt leggene hans, og full som han var glemte han å ta seg for og landa på nesa.

Kom jeg over det? Ja.

Huff, det der har jeg ikke tenkt på på mange år. Faen, nå får jeg fyllenerver jeg også.

Hun dama tilga meg forresten, sånn halvveis. :)

Det var forresten lummert den dagen også.

Ajaj! :-D Hørtes ut som mat for fyllenerven det også ja..Men faen altså, mase på opptatte menn.(Det vet jeg forresten GODT at han er, og si at dama hans ser ut som en fyr i kjole..Og..Jeg var bare for grim)

Men det er selvsagt alltid fint for sjelen å høre at andre HELLER ikke kan oppføre seg, når en har oppført seg dårlig selv.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ajaj! :-D Hørtes ut som mat for fyllenerven det også ja..Men faen altså, mase på opptatte menn.(Det vet jeg forresten GODT at han er, og si at dama hans ser ut som en fyr i kjole..Og..Jeg var bare for grim)

Men det er selvsagt alltid fint for sjelen å høre at andre HELLER ikke kan oppføre seg, når en har oppført seg dårlig selv.

:-)

*brøler av latter*

Sorry... hihih... En fyr i kjole. Jeg dauer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

*brøler av latter*

Sorry... hihih... En fyr i kjole. Jeg dauer! :D

Hehe..Jammen hun gjorde det..;-P

Men det var kanskje litt unødvndig å påpeke det! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe..Jammen hun gjorde det..;-P

Men det var kanskje litt unødvndig å påpeke det! ;-)

*fnis*

Det er verre en plaststolkasting og spying i seng, dette her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Hehe..Jammen hun gjorde det..;-P

Men det var kanskje litt unødvndig å påpeke det! ;-)

;-)

Du var litt uheldig igår, har jeg skjønt.

Men det blir bra igjen, etter som tiden går.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

*fnis*

Det er verre en plaststolkasting og spying i seng, dette her. ;)

Ja! ;-P Ille, ille, ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

;-)

Du var litt uheldig igår, har jeg skjønt.

Men det blir bra igjen, etter som tiden går.

;-)

Jeg får bare håpe..Jeghar skamrødmet i hele dag og våknet med et ubehagelig rykk k 6.30 og håpet at alt sammen bare var en drøm, eller at jeg var noen HELT andre. Hva en gjør mot seg selv og andre! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

;-) Jojo..Jeg kan røpe så mye som at jeg sa flatly at jeg synes jeg var MYE finere enn dama til en fyr og foreslo bluntly og i grove ordelag meg i stedet for kvelden, og drit i hu..Jeg hadde ganske eksplisette forslag på hva, hvor og hvordan også:-o Når han fortsatt mente ta deg sammen kastet jeg telefonen min i søpla(gud vet hvorfor) og trampet med foten og mente på at han neppe var MANN.. Snakker om lady! I tillegg fylleringte jeg. Jeg sammenlignet puppestørrelse med en dame i parken..Og mye mye mere..;-p

Skjønner du at dette er grimme saker nå? ;-P

Vet du hva jeg gjorde i går da? (Har jeg fått fortalt)

Klinte med eksen til ei jeg ikke liker bare på pur! Hun skjelte meg ut, så bare lo jeg henne opp i trynet og kysset han!

Visste ikke at jeg kunne være så bitch en gang, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152384976' post='3201017]

Vet du hva jeg gjorde i går da? (Har jeg fått fortalt)

Klinte med eksen til ei jeg ikke liker bare på pur! Hun skjelte meg ut, så bare lo jeg henne opp i trynet og kysset han!

Visste ikke at jeg kunne være så bitch en gang, jeg

Oi! :-D Dæven! Det var jo ikke pent, nei..Men jeg må jo flire litt også!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelica :o)

Oi! :-D Dæven! Det var jo ikke pent, nei..Men jeg må jo flire litt også!

:-)

He he..jeg ler litt av det selv og. Ialllfall nå.

Ellers kan jeg meddele at jeg ikke husker bæra av hva som skjedde på byen.

Shotting = dumt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152385228' post='3201027]

He he..jeg ler litt av det selv og. Ialllfall nå.

Ellers kan jeg meddele at jeg ikke husker bæra av hva som skjedde på byen.

Shotting = dumt! :P

Så vi er flere som gremmes litt over gårsdagen? Kult, for felles skjebne er felles trøst..;-)

Øl i solskinnet og deretter drinker i felng er heller ikke lurt:-o Jeg sa og gjorde så mye usannsynelig at jeg ikke klarer å tro helt at det er sant. Og det er defintivt ting jeg ikke husker også, og jeg e full av de bangeste anelser om hva hukommelseshullene egentlig er fyllt med..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Så vi er flere som gremmes litt over gårsdagen? Kult, for felles skjebne er felles trøst..;-)

Øl i solskinnet og deretter drinker i felng er heller ikke lurt:-o Jeg sa og gjorde så mye usannsynelig at jeg ikke klarer å tro helt at det er sant. Og det er defintivt ting jeg ikke husker også, og jeg e full av de bangeste anelser om hva hukommelseshullene egentlig er fyllt med..;-P

Av og til er det bare best og ikke vite! ;)

Jeg mister alle hemninger når jeg drikker. Tror jeg må revurdere den drikkekarriera mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152385659' post='3201034]

Av og til er det bare best og ikke vite! ;)

Jeg mister alle hemninger når jeg drikker. Tror jeg må revurdere den drikkekarriera mi

Jeg mister ikke bare hemninger tydligvis..;-P Jeg mister også stil, det jeg måtte ha av klsse, min sunne fornuft, min bluferdighet(!),det jeg måtte ha av impulskontroll, mine penger og hodet mitt som sådant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Andres fylletabber er fin-fine saker..Mine egne..Å herregud! ;-P

Men denne var grov altså, jeg var jo helt på lokern jo..Så flaut. Fyllestripping er jeg god på, men nå var ALT bare noe sykt over kanten!

:-)

Du kommer over det-stol på meg:-)

Siste fest for min del resulterte i at jeg ikke har drukket på 1/2 år ....jeg var sågar inne på tanken å flytte fra stedet med mann og barn og hele pakka*rødme*.

Men jeg kom over det og har nå nedtelling til neste utskeielse som er om 3 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg mister ikke bare hemninger tydligvis..;-P Jeg mister også stil, det jeg måtte ha av klsse, min sunne fornuft, min bluferdighet(!),det jeg måtte ha av impulskontroll, mine penger og hodet mitt som sådant..

Så skulle jeg i det minste ønske det var sånn at jeg snøvla sånn at folk ikke forsto hva jeg sa, eller sovna..Men nei da..Jeg virker klokkeklar..Det er bare det jeg gjør og faktisk sier som vslører promillene..Så jeg får sitte vel og lenge og drite meg ut. Jeg får alltid kjøpe mere å drikke, når jeg overhodet ikke skulle fått! :-I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg mister ikke bare hemninger tydligvis..;-P Jeg mister også stil, det jeg måtte ha av klsse, min sunne fornuft, min bluferdighet(!),det jeg måtte ha av impulskontroll, mine penger og hodet mitt som sådant..

Hehe.. Hvorfor drikker vi egentlig? :)

Jeg hadde tatt ut nesten tusen kr i minibank. Har ingen anelse hvorfor, men hadde ikke brukt ei krone ute. Eller jo, hadde kjøpt ei øl som jeg bet. med kort! *Le*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...