Gå til innhold

Hvis man lager stor skandale...


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Trust me, at du går bananas i fylla er ikke en klinkende klar beskjed om hva du vil :)

Men saken stiller seg anderledes om du bare ser på han som småsnax for en kveld.

Lege se etter en optatt man gir dårloig karma ? hm. Nah. Egentlig ikke. Mange par bare venter på at den ene skal finne seg en ny.

"Lege se etter en optatt man gir dårloig karma ? hm. Nah. Egentlig ikke. Mange par bare venter på at den ene skal finne seg en nyq"

=

Legge seg etter en opptatt man gir dårlig karma ? Hm, nah, egentlig ikke. Mange par venter bare på at den ene skal finne seg en ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    61

  • ShitDiddelyDo

    33

  • Angelica :o)

    29

  • red

    15

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)

Er det ikke verre?

Jeg har tidligere gjort noe av det samme. La til og med pikken på bordet for å sammenligne. Helt seriøst. Dessuten mobba jeg skjorta (!) til typen jeg forsøkte å kjibbe dama fra. Det var vel det beste argumente jeg kom opp med. Etterpå løfta jeg en kompis opp fra gulvet, med tak rundt leggene hans, og full som han var glemte han å ta seg for og landa på nesa.

Kom jeg over det? Ja.

Huff, det der har jeg ikke tenkt på på mange år. Faen, nå får jeg fyllenerver jeg også.

Hun dama tilga meg forresten, sånn halvveis. :)

Det var forresten lummert den dagen også.

"La til og med pikken på bordet for å sammenligne. Helt seriøst."

Hvem vant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men du er så god til å gjenfortelle, at dette nesten virker lystig ;o)

Du er tydeligvis god til å underholde i RL også. Det er sikkert sjeldent kjedelig når du er med på fest!

Takk, det var hyggelig sagt! :-)

Nei, kjedelig, det tror jeg ikke folk syne jeg er, selv ikke i går..;-) Men det er vel det eneste positive jeg kan si om hele greia også..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg husket det med lummert i brannslokkings smsene:-) Det var nok lurt! ;-)

Det er bra. Du kan også med fordel dra med Merkur-teorien til en eller annen over her.

Ingen grunn til å smøre på for lite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152392966' post='3201212]

"La til og med pikken på bordet for å sammenligne. Helt seriøst."

Hvem vant? ;)

Jeg var eneste konkurrent og vant på walkover. :)

Men jeg hadde sannsynligvis vunnet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdens verste mor ( tiliti )

Huffda.. Men altså, dere fant henne vel igjen? ;-)

Vi får sitte inne og dole og trøstespise og sånn vi da, og finne trøst i fellesskjebne som innesittere? ;-)

Hehe, hun kom seg hjem til sin mor før vi rakk å finne henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelica :o)

Jeg var eneste konkurrent og vant på walkover. :)

Men jeg hadde sannsynligvis vunnet uansett.

He he..ja, du vinner nok lett. Eller vant. Jeg vet ikke hva du gjør på fester for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Trust me, at du går bananas i fylla er ikke en klinkende klar beskjed om hva du vil :)

Men saken stiller seg anderledes om du bare ser på han som småsnax for en kveld.

Lege se etter en optatt man gir dårloig karma ? hm. Nah. Egentlig ikke. Mange par bare venter på at den ene skal finne seg en ny.

:-) Jeg tror nok han er happy mede henne, så jeg gjør nok best i å skygge banen..Han virket seriøst oppgitt og streng..;-P

Jeg kunne nok forelsket meg duglig og ordentelig i han der, men det er jo ikke noe vits i å gå inn for å ødelegge heller, om det ikke er helt nødvendig..(Men er det ordentelig løve er jeg nig i at DA er det nevekamp altså, om det ikke er vennina di sin eller noe..;-))

Han er dritfin thats it!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Du kan også med fordel dra med Merkur-teorien til en eller annen over her.

Ingen grunn til å smøre på for lite. :)

Helt uenig.

Her bør Laguna beklage form, ikke innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Lege se etter en optatt man gir dårloig karma ? hm. Nah. Egentlig ikke. Mange par bare venter på at den ene skal finne seg en nyq"

=

Legge seg etter en opptatt man gir dårlig karma ? Hm, nah, egentlig ikke. Mange par venter bare på at den ene skal finne seg en ny

*lol* Skjønte meningen godt jeg.Du snakker med dronningen av doldysleksi..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152393237' post='3201220]

He he..ja, du vinner nok lett. Eller vant. Jeg vet ikke hva du gjør på fester for tiden ;)

For tiden er jeg dannelsen selv.

Men nå er det sommer og sol og på tide at jeg begynner å slå ut vingene igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Hallooo!! Vi forgår i spenning her!

Jeg vil tro det er veldig lurt å rippe litt opp i det, slik at du har det friskt i minne til neste fest. Da slipper du at det gjentar seg.

Fortell nå Tante Tootsie hva som skjedde ;O)

Som laguna sier:jeg tror jeg er litt paranoid jeg også-livredd for at noen skal kjenne meg igjen...;-) Kan umulig finnes så mange av oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Jeg tror nok han er happy mede henne, så jeg gjør nok best i å skygge banen..Han virket seriøst oppgitt og streng..;-P

Jeg kunne nok forelsket meg duglig og ordentelig i han der, men det er jo ikke noe vits i å gå inn for å ødelegge heller, om det ikke er helt nødvendig..(Men er det ordentelig løve er jeg nig i at DA er det nevekamp altså, om det ikke er vennina di sin eller noe..;-))

Han er dritfin thats it!

:-)

"men det er jo ikke noe vits i å gå inn for å ødelegge"

Ødelegger du for deg ?

Definitivt ikke.

Ødelegger du for han ?

Sansyneligvis ikke

Ødelegger du for henne ?

Kanskje, men man kan ikke alltid tilfredsstille alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelica :o)

For tiden er jeg dannelsen selv.

Men nå er det sommer og sol og på tide at jeg begynner å slå ut vingene igjen. :)

Du kan slå ut vingene så blir jeg den dannede av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få noen av mine og virkelig ha det ball! :-D

Jeg deler GJERNE! ;-)

Nei, jeg har det allerede så morsomt som jeg kan ha det, med kroniske fyllenerver fra opptil 20 tilbake i tid! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Helt uenig.

Her bør Laguna beklage form, ikke innhold.

Urutinert. Fyren er åpenbart lykkelig med sin kjære, og da gjør man ikke en kvelds fyllevås verre ved å gå inn for å ødelegge et forhold.

Det kommer hun ingen vei med. Aller minst i forhold til hunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152393444' post='3201229]

Du kan slå ut vingene så blir jeg den dannede av oss :)

Deal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"men det er jo ikke noe vits i å gå inn for å ødelegge"

Ødelegger du for deg ?

Definitivt ikke.

Ødelegger du for han ?

Sansyneligvis ikke

Ødelegger du for henne ?

Kanskje, men man kan ikke alltid tilfredsstille alle.

Hehehe..Du er inne på ting, men etter all gårsdagens utidigheter ligger jeg nok lavt LENGE! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..Du er inne på ting, men etter all gårsdagens utidigheter ligger jeg nok lavt LENGE! ;-)

Pyse ;)

Smi mens jernet er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...